انهدام باند کیف قاپان در بهارستان
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند 4 نفره کیف قاپان حرفه ای با 195 فقره سرقت در بهارستان خبر داد.

تمامی سرقت ها از سوی چهار نفر با سه دستگاه سواری انجام می شد

سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن شهرستان بهارستان در خصوص کیف قاپی و سرقت گوشی های تلفن همراه، پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل و تیمی از کارآگاهان برای شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

در بررسی های انجام شده از مالباختگان و شاهدان مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی چهار نفر با سه دستگاه سواری زانتیا، پژو 405 و پراید انجام می شود که با به دست آمدن مشخصات ظاهری متهمان، اقدامات برای دستگیری آنان آغاز شد.

ماموران با راهنمایی شاکیان، بررسی سرنخ‌های موجود و استفاده از شیوه‌های نوین موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند و با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهمان و جمع‌آوری مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودرو و محل، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل کیف زنانه، لپ تاپ، پاوربانک، لوازم آرایشی و ... کشف کردند.

خانچرلی با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر 195 مورد کیف و گوشیقاپی در شهرستان‌های بهارستان، اسلامشهر، شهریار و رباط کریم اعتراف کردند و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف 195 کیلو و 620 گرم تریاک در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران همچنین از کشف 195 کیلو و 620 گرم تریاک در شهریار خبر داد و در این باره گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در محور "شهریار – ملارد" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند.

ماموران پس از تعقیب و گریز کوتاهی موفق شدند خودرو را متوقف و در بازرسی از صندوق عقب خودرو 195 کیلو و 620 گرم تریاک را کشف کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir