دستگیری سارقان قاتل طلافروشی یاسوج
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان قاتل طلافروشی رضوی یاسوج خبرداد.

سارقان قاتل طلافروشی یاسوج دستگیر شدند

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: از بدو وقوع حادثه قتل و سرقت طلافروشی رضوی در میدان هفت تیر شهر یاسوج، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

در همین راستا تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان ماموریت یافتند در جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان اقدامات لازم را انجام دهند.

زحمات و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخره نتیجه داد و پس از هماهنگی با مرجع محترم قضایی، بویژه رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان و همکاری بسیار مطلوب سربازان گمنام امام زمان(عج) و با بهره گیری از عوامل یگان امداد شهر یاسوج و ماموران پلیس راه استان، عملیات دستگیری بطور همزمان و در چند عملیات جداگانه روز پنجشنبه،۲۴ خرداد ماه به انجام رسید.

روز پنجشنبه، ۲۴ خرداد ماه و در چند عملیات غافلگیرانه بطور همزمان و جداگانه در شهر یاسوج، محور مواصلاتی" یاسوج به اصفهان"، شهرک صدرا شیراز در استان فارس،  پنج نفر از مسببان، قاتل و سارقان این جنایت دستگیر شدند.

از این افراد چندین قبضه سلاح گرم به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات  کشف و چهار دستگاه خودروی سواری توقیف و روانه پارکینگ شدند.

اواخر دی ماه سال گذشته، سارقان به طلافروشی رضوی در یاسوج دستبرد زده و طلافروش را نیز با خود به گروگان برده و به قتل رساندند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir