کشف پیکر تمامی جانباختگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج
مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از کشف پیکر تمامی جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا خبر داد.

جواب آزمایش ژنتیک آخرین مسافر هواپیما نیز تایید شد

امینی مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اعلام نتایج آزمایش های انجام شده بر روی بقایای پیکرهای یافت شده در ارتفاعات دنا تعداد پیکر‌های قابل تحویل به خانواده جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج به 60 نفر خواهد رسید.

امینی افزود: با توجه به نتایج آزمایش های ژنتیک، بقایای پیکر همه مسافران یافت شده است.

وی با بیان اینکه جواب آزمایش ژنتیک آخرین مسافر هواپیما نیز تایید شد، ادامه داد: پیکر سایر جانباختگان در روز‌های آینده برای تحویل به خانواده های‌شان به پزشکی قانونی تحویل می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم گفت: از ابتدای آغاز عملیات جستجوی پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج تاکنون هیچ جسد سالم و کاملی پیدا نشده است.

جهانبین از جست‌وجوی بسیاری از مناطق نزدیک به محل سقوط توسط امدادگران خبر داد و افزود: به زودی پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان در ارتفاعات دنا اعلام می‌شود.

هم اکنون بیش از 30 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر از استان‌های مختلف کشور و نیروهای مردمی در ارتفاعات دنا مشغول ادامه عملیات جستجوی پیکر جانباختگان هستند.

هواپیمای ATR تهران-یاسوج 29 بهمن ماه 96 در ارتفاعات دنا سقوط کرد و 65 خدمه و مسافر این هواپیما جان خود را از دست دادند و از آن روز تاکنون عملیات جستجوی پیکر جانباخته این سانحه ادامه یافته است.

گردآوری :گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilnanews.com