پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا دوشنبه 97/04/04
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از آسمان صاف و آفتابی در بیشتر مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: امروز (۳ تیرماه) احتمال خیزش گرد و خاک در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، سمنان، اصفهان و قم وجود دارد.

آسمان کشور آفتابی است/خیزش گرد و غبار در شش استان

احد وظیفه مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر امروز (۳ تیرماه) در برخی مناطق شمالی آذربایجان غربی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی شاهد رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی وزش باد و احتمال رعد و برق خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی امروز (۳ تیرماه) در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و در برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق این استان‌ها همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

به گفته وظیفه طی دو روز آینده برای جنوب سمنان، شمال اصفهان و قم به واسطه وزش باد نسبتا شدید احتمال گرد و خاک وجود خواهد داشت.

 امروز (۳ تیرماه) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت هوای تهران در فردا:

وظیفه در پایان در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۴ و ۵ تیرماه) صاف خواهد بود همچنین در برخی ساعات وزش باد خواهد داشت. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۹ و ۲۴ درجه سانتیگراد و ۳۷ و ۲۴  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir