بانک کشاورزی در نظر دارد بر اساس ضوابط و مقررات استخدامی ، از بین افراد واجد شرایط در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس ، نیروی انسانی مورد نیاز خود را برای مشاغل...

بانک کشاورزی در نظر دارد بر اساس ضوابط و مقررات استخدامی ، از بین افراد واجد شرایط در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس ، نیروی انسانی مورد نیاز خود را برای مشاغل متصدی امور بانكی و اداری مطابق جدول زیر پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی ، گزینش و تأئید معاینات و آزمایشات پزشکی ، بصورت قراردادی تأمین نماید.

الف ) شرایط عمومی و اختصاصی

1- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران .
2-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
3- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
4-دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در یکی از رشته های حسابداری،علوم بانكی، رایانه،
IT ، مهندسی كشاورزی(كلیه گرایشها)، علوم اقتصادی(كشاورزی-نظری-بازرگانی)،مدیریت (اموربانكی-بازرگانی-مالی)
تبصره 1: داشتن حداقل معدل 12
تبصره 2 : فرزندان معزز شاهد از شرط حداقل معدل معاف می باشند.
تبصره 3 : صرفاً مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تأئید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری می باشد ملاک عمل قرار خواهند گرفت.
5-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت دائم قانونی برای آقایان.
تبصره 1 : تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت قانونی، همچنین تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان ،باید قبل از تاریخ 27/9/1388 باشد.
تبصره 2 : ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تأئید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
6-دارا بودن حداقل 20 سال سن تا تاریخ 27/9/1388(متولدین 27/9/1368 به قبل) و حداکثر 28 سال تمام (متولدین 27/9/1360 به بعد)برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس ، 32 سال تمام (متولدین 27/9/1356 بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس .
تبصره 1: در صورت انجام خدمت نظام وظیفه ،مدت خدمت وظیفه به حداکثر سن داوطلبان برای کلیه مشاغل افزوده می گردد.لکن در هر حال سن داوطلب با لحاظ نمودن خدمت وظیفه انجام شده در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به ترتیب نباید از 30 سال و 34 سال تجاوز نماید.
تبصره 2 : چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
7- عدم محکومیت به فساد اخلاقی ، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.(با تأیید مراجع ذیصلاح)
8- عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزشی .(چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد و یا با مقطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده در آزمون شرکت نموده است ، از ادامه مراحل استخدام وی ممانعت بعمل خواهد آمد.)
9- عدم اشتغال به کار رسمی و پیمانی و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها ، موسسات دولتی وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی .
10-تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانی متناسب با كار بانك طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
11- ایثارگران و خانواده های آنان بر اساس قوانین و مقررات مصوب ،از امتیازات مربوط به خود برخوردار خواهند بود.
12- کلیه داوطلبان می بایست بومی و ساكن شهرستان مورد تقاضا باشند .
تبصره 1 : بومی به فردی اطلاق می شود که محل تولد یا محل صدور شناسنامه یا محل اخذ آخرین مدرک تحصیلی وی در شهرستان مورد نظر باشد و یا حداقل در سه سال گذشته ساکن شهرستان مورد تقاضا بوده باشد.(احراز سه سال سکونت فرد متقاضی پس از انجام تحقیقات ،توسط بانک صورت خواهد پذیرفت.)
تبصره 2 : فرزندان و همسر کارکنان دولت که به تبع انتقال ولی خویش ساکن شهرستان مورد تقاضا در آزمون شده باشند به شرط ارائه گواهی بومی محسوب خواهند شد .
تبصره 3 : محل خدمت داوطلبان توسط بانك تعیین خواهد شد.

ب ) نحوه ثبت نام

1-مراجعه به سایت بانک کشاورزی به نشانی
www.agri-bank.com .
2-تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور حداکثر تا پایان روز 13/9/1388.
3-ارسال عکس : متقاضیان می بایست عکس پرسنلی 4×3 خود را با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت
JPG و حجم حداکثر 200 کیلو بایت در رایانه اسکن نموده و آن را در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
4- متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از تاریخ 2/9/1388 لغایت 13/9/1388 نسبت به واریز مبلغ 000/100 ریال (یكصد هزار ریال) به حساب 372436135 به نام آزمون استخدامی سال 88 (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک کشاورزی) اقدام و سپس اطلاعات فیش واریزی و سایر موارد (مطابق نمونه نمایش داده شده در سایت فوق) را در قسمت مربوط به پرداخت وجه ثبت نام وارد و نهایتاَ پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تأئید مراتب توسط سایت ، شماره رهگیری خود را جهت پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.
تبصره1 : با توجه به اینکه وجوه ثبت نامی تحت هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود لذا داوطلبان می بایست قبل از واریز وجه، جهت اطمینان از واجد شرایط بودن خود به سایت بانک مراجعه و مندرجات آنرا دقیقاً مطالعه نمایند.
تبصره2 : داوطلبان ایثارگر و خانواده های آنان از پرداخت 50% هزینه ثبت نام معاف می باشند.

ج ) تاریخ توزیع و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

1-داوطلبان به منظور اخذ کارت ورود به جلسه آزمون می بایست از روزهای 20/9/88 لغایت 25/9/88 به سایت ثبت نام آزمون مراجعه نموده و نسبت به دریافت كارت خود اقدام نمایند.
تبصره 1: داوطلبان به منظور حضور در جلسه آزمون می بایستی اصل شناسنامه عکسدار یا کارت ملی، شماره رهگیری آزمون و اصل فیش واریزی را به همراه داشته باشند.
تبصره2: داوطلبان به منظور آگاهی از هرگونه تغییرات احتمالی در تاریخ و محل برگزاری آزمون و ... به قسمت خبرنامه سایت مراجعه نمایند.
2- آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ 27/9/1388 رأس ساعت 9 صبح برگزار می گردد.محل برگزاری آزمون به هنگام دریافت كارت ورود به جلسه از سایت آزمون، به اطلاع خواهد رسید.
تبصره : لازم به ذکر است ، آزمون استخدامی برای متقاضیان اشتغال در مناطق در منطقه جنوب کرمان (برای شهرهای کهنوج، اسلام آباد، قلعه گنج و منوجان)در شهرستان جیرفت برگزار می گردد. لذا متقاضیان اشتغال در شهرستانهای جنوب کرمان می بایست برای شركت در جلسه آزمون به نشانی مدیریتهای یادشده مراجعه نمایند.

د)تذکرات مهم

1- متقاضیان شرکت در آزمون قبل از واریز وجه، جهت آگاهی از شرایط در نظر گرفته شده شامل: مدرک و رشته تحصیلی، محل مورد تقاضا و ... با مراجعه به سایت در نظر گرفته شده و اطمینان از واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
2- ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
3- شماره سریال موجود در رسید فیش واریزی که به وسیله رایانه بر روی آن درج گردیده را در قسمت مربوط به تأئید پرداخت وجه ثبت نام عیناً وارد نمائید.
4- چنانچه در هر یک از مراحل استخدام(ثبت نام ، آزمون، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی ، دوره آموزشی)مشخص شود، داوطلب واجد شرایط اشاره شده در متن آگهی نبوده حتی در صورت توفیق در آزمون و یا هر یک از مراحل استخدام ، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
5- ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مزبور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نیست.
6- چنانچه مشخص شود داوطلبی با مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون مقطع پائین تر شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
7- پس از برگزاری آزمون کتبی،تا 2 برابر ظرفیت مورد نیاز بانک، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان اقدام می شود تا پس از انجام سایر مراحل استخدامی نظیر مصاحبه،معاینات پزشکی،گزینش و ... قبول شدگان نهایی انتخاب گردند.
8- قبل از واریز وجه ثبت نام لازمست متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند . بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه برگشت داده نمی شود.
9- انجام ثبت نام هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نمی نماید.

هـ)مواد آزمون

مواد آزمون برای مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به شرح ذیل خواهد بود:
1-عمومی :هوش و اطلاعات عمومی بانكی، زبان انگلیسی، رایانه عمومی در حد
ICDL ، آمار و ریاضی ، آئین نگارش و اصول بازاریابی
2-تخصصی: سئوالات تخصصی متناسب با مدرک و مقطع تحصیلی
داوطلبان محترم می توانند سئوالات احتمالی خود را با شماره تلفن های 81301 و 88287070(مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی)در میان بگذارند.  

 

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:agri-bank.com