شیخ «محمد منجد» چهره سرشناس وهابیت مدتی پیش در یک برنامه زنده تلوزیونی در یک شبکه ماهواره ای، به توصیف شکل ظاهری حورالعین های بهشتی پرداخت و سپس گفت که "حورالعین ها در بهشت از خانه های خود خارج نمی شوند"....
 
 
 
 مؤسسه صهیونیستی «میمری» که از مؤسسات با نفوذ صهیونیستی در آمریکا به شمار می رود، اخیرا بخش بسیار کوتاهی از این سخنان «محمد منجد» را به صورت یک کیلیپ در آورده و با ترجمه انگلیسی آن در اختیار افراد و شخصیت های با نفوذ و تصمیم گیرنده در آمریکا قرار داده اند.

به گزارش شیعه آنلاین و به نقل از تابناک، شیخ «محمد منجد» چهره سرشناس وهابیت مدتی پیش در یک برنامه زنده تلوزیونی در یک شبکه ماهواره ای، به توصیف شکل ظاهری حورالعین های بهشتی پرداخت و سپس گفت که "حورالعین ها در بهشت از خانه های خود خارج نمی شوند".

این چهره سرشناس وهابی که می خواست در مورد فواید عدم خروج زنان از خانه سخن بگوید، با آوردن چند روایت و آیه قرآن تلاش کرد به این جملات اشاره کند.

گفته می شود «محمد منجد» که یک سوریه ای تبار است، به گونه ای در این برنامه تلوزیونی سخن می گفت که گویا به تازگی از بهشت به کره زمین بازگشته و مدت زیادی را با حورالعین های بهشتی گذرانده است.

اما شاید نکته مهم در این سخن آقای «محمد منجد» نباشد، بلکه آنچه که مهم است سوء استفاده صهیونیست ها از این اظهارات بوده است.

اخبار رسیده از ایالات متحده آمریکا حاکی از آن است که مؤسسه صهیونیستی «میمری» که از مؤسسات با نفوذ صهیونیستی در آمریکا به شمار می رود، اخیرا بخش بسیار کوتاهی از این سخنان «محمد منجد» را به صورت یک کیلیپ در آورده و با ترجمه انگلیسی آن در اختیار افراد و شخصیت های با نفوذ و تصمیم گیرنده در آمریکا قرار داده اند.

قابل ذکر است نام این کیلیپ "چهره اسلام و مسلمان به چه می اندیشند؟" است. بدون شک این هیچ هدفی را دنبال نمی کند مگر بدنام کردن و تخریب چهره دین مبین اسلام.
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir