نشست اصلاح طلبان، عکس یک کیهان شد!
روزنامه کیهان برای انتشار گزارشی با عنوان «دورخیز انتخاباتی در پوشش صله‌رحم حزبی!» تصاویری از چهار نشست جمعی اصلاح طلبان در ماه های گذشته را برگزید.

نشست اصلاح طلبان، عکس یک کیهان شد!

روزنامه کیهان برای انتشار گزارشی با عنوان «دورخیز انتخاباتی در پوشش صله‌رحم حزبی!» تصاویری از چهار نشست جمعی اصلاح طلبان در ماه های گذشته را برگزید.در این گزارش آمده است: در حالی که از ماه‌ها پیش تحرکات دولتمردان برای انتخابات پیش روی مجلس به طور علنی آغاز شده و اعتراضات زیادی را برانگیخته است، سخنگوی دولت در اظهار نظری جالب گفت حضور آنان در جلسات حزبی از نوع عاطفی است!

641257_708.jpg

روز گذشته محمدباقر نوبخت در رابطه با حضور اعضای دولت در برخی احزاب رسمی به خبرنگاران گفت: طبیعی است که همه وزرا قبل از ورود به دولت از سال‌های گذشته در یکی از احزاب فعال بوده باشند و به طور مثال بنده از سال 78 عضو حزب اعتدال و توسعه بودم که نظر ما انتقال تجربیات به نسل آینده بود و معتقد بودیم برای توسعه کشور منابع لازم تنها در دست یک جناح نیست و همه باید در جهت توسعه کشور فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که مسئولیت اجرایی را عهده‌دار شده‌ام به جهت حجم فراوان کارها فرصت حضور درحزب و فعالیت حزبی را ندارم، گفت: شاید تنها تعامل من با حزب خلاصه به دید و بازدیدهای عاطفی شود. البته تأکید می‌کنم هرگونه فعالیت حزبی از سوی مسئولین دولتی خلاف قانون نیست اما آنچه مهم است این است که هیچ یک از اعضای دولت که در احزاب حضور دارند نباید از امکانات دولتی برای فعالیت‌های حزبی استفاده کنند که این موضوع همواره مورد تأکید رئیس جمهور است.

اما کیهان مدعی است که ردپای حضور آشکار دولتی‌ها در نشست‌های حزبی و فعالیت های انتخاباتی به اوایل سال جاری بازمی‌گردد. اواخر فروردین ماه بود که معاون اول رئیس جمهور به سعدآباد رفت و نگاه دولت به انتخابات زمستان پیش رو را برای کارگزارانی‌ها تشریح کرد. این روزنامه در حالی به ریاست جهانگیری در ستاد انتخاباتی هاشمی اشاره کرده، که وی در سال 92 و پیش از تشکیل دولت یازدهم در این سمت بوده است!

حضور برخی چهره های دولتی در کنگره حزب اتحاد ملت هم در حالی مورد انتقاد کیهان قرار گرفته که این موضوع را در کنگره دیگر احزاب در سالهای گذشته اعم از اصلاح طلب و اصولگرا شاهد بوده ایم و حتی گاهی برخی روسای جمهور گذشته، مهمان افتخاری و سخنران اصلی این مراسم ها بوده اند.

منبع:خبرآنلاین