داعش برای فتح رم به کودکان آموزش می دهد. این گروه تروریستی صد‌ها کودک را برای اجرای حملات تروریستی آماده می کند

.گروه تروریستی داعش به تازگی فیلمی را از نخستین مدرسه آموزش قتل و تکفیر به کودکان منتشر کرد. در این فیلم که توسط سایت «ولایه الرقه» وابسته به داعش منتشر شده است، چندین کودک که سن آن‌ها از ۸ سال تجاوز نمی‌کند، با لباس نظامی جهت فراگیری تفکرات این گروه تروریستی گردهم جمع شده‌اند.

معلم این کودکان در این آموزشگاه که «الفاروق» نام گرفته است، در بخشی از اظهاراتش مدعی می‌شود که آنان برای فتح «رم» ـ پایتخت کشور ایتالیا ـ  آماده می‌شوند.

گفتنی است گروه تروریستی داعش بار دیگر با تهدید ایتالیا، اعلام کرده است، در حال رسیدن به پایتخت این کشور است و تازه‌ترین تهدید تبلیغاتی علیه این کشور با عنوان «با دستانی بر روی ماشه، در حال رسیدن به رم (پایتخت ایتالیا) ‌هستیم»، بر روی توئیتر وابسته به جهادی‌های لیبیایی، منتشر شده است.

روزنامه «کرونه زایتونگ» چاپ اتریش اخیرا در گزارشی تأکید کرده است که داعش صد‌ها کودک را برای اجرای حملات تروریستی آموزش می‌دهد.

این روزنامه در سایت اینترنتی خود نوشت: داعش در سوریه و عراق بیش از ۴۰۰ فرد کم سن و سال را آموزش می‌دهد تا پس از گذراندن دوره آموزشی به اجرای حملات تروریستی بپردازند.

این روزنامه که اختصاراً کرونه نیز نامیده می‌شود خاطرنشان کرد: دوره آموزشی شامل سر بریدن و شکنجه است و کودکانِ تحت آموزش بدون ارتکاب این جنایات نمی‌توانند دوره آموزشی را به پایان ببرند.

اگرچه طبق معاهدات و قوانین بین المللی استفاده از کودکان در زمان جنگ اقدامی غیر اخلاقی و نامشروع محسوب می‌شود با این حال، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه از نوجوانان به عنوان نیروهای شبه نظامی استفاده می‌کنند و آنان را شست و شوی مغزی می‌دهند.

1112wq.jpg
22333w2w.jpg
434543.jpg
111123457.jpg
546436111125363.jpg

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: abna24.com