یک جوان سوری روز گذشته به شکلی فجیع به دست تروریست‌های تکفیری داعش در حومه شهر رقه به قتل رسید.

دهها نفر از تروریست‌های داعش در شهر تل ابیض شهر رقه سوریه یک مرد سوری را پس از پرتاب کردن وی از یک ساختمان بلند سنگسار کردند.

تروریست‌های داعش که خود از عمل کنندگان به فتوای بی‌شرمانه جهاد لواط در سوریه هستند روز گذشته یک جوان سوری را به اتهام ارتکاب این جرم از ساختمانی بلند در تل ابیض به پایین پرتاب کرده و به شیوه‌ای فجیع کشتند.

داعشی‌ها این جوان را که نامی از وی منتشر نشده به بالای ساختمان برده و پس از بستن دست‌ها، پاها و چشمهای وی او را به پایین پرتاب کردند.

این پایان کار نبود و گروهی از تروریست‌های داعش با سنگ‌های بزرگی که در دست گرفته بودند منتظر رسیدن وی به پایین بودند و پس از افتادن جوان سوری میان سنگ‌ها و میل‌گردهای آهنین او را سنگسار کردند.

داعش که برای محکم کردن حکومت خود در رقه سوریه قوانین سختگیرانه‌ای را وضع کرده عملکردی مصداق نعل وارونه دارد. این گروه فتاوی چندش آور و مضحک جهاد نکاح و جهاد لواط را در دستور کار خود قرار داده‌ اما مردم رقه و حومه آن را به همین بهانه‌ها اعدام می‌کند.

عمده‌ترین دغدغه داعش دستیابی به منابع غنی هر شهر و منطقه و سودای حکومت است که برای رسیدن به این هدف جز ایجاد رعب و وحشت میان مردم این مناطق ندارد راه دیگری نمی‌بیند.

0063.jpg
0064.jpg
0065.jpg
0066.jpg
0067.jpg
0068.jpg

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: abna24.com