ویلای اختصاصی شاه سعودی در سواحل فرانسه +تصاویر
دو هواپیمای اختصاصی بوئینگ 747 عربستان روز گذشته ملک سلمان پادشاه این کشور و یک هزار همراه و ملازم وی را در فرودگاه شهر نیس فرانسه برای گذراندن سفر تفریحی پیاده کرد.

نیروهای پلیس این ناحیه ورود مردم به ساحل عمومی نزدیک این ویلا را ممنوع کرده‌اند بعلاوه قایق سواری و کشتیرانی در آبهای مجاور نیز ممنوع شده است و این اقدامات امنیتی تا پایان حضور ملک سلمان در این ویلا ادامه خواهد داشت، موضوعی که موجب خشم مردم محلی شده است.

ملک سلمان پادشاه سعودی به مدت سه هفته در یکی از املاک اختصاصی پادشاه عربستان که به کاخ اوریزون یا ویلای فهد مشهور است مستقر می شود.

این بنای مجلل در سال 1932 توسط یک معمار آمریکایی برای بازیگر زن معروف آن دوران ماکسین الیوت ساخته شد. طی سالهای 1934 تا 1940 نخست وزیر وقت انگلیس چرچیل چندین بار در این ویلا اقامت کرد. در سال 1979 این کاخ به اموال خاندان آل سعود و ملک فهد اضافه شد.

ملک فهد یکی از ثروتمندترین افراد جهان بود و در بسیاری از نقاط جها از جمله اسپانیا و سوئیس دارای قصر و ویلاهای متعدد بود.

در سال 2006 یک عکاس فرانسوی به داخل این قصر نفوذ کرد و تنها عکس های موجود از درون این بنا را منتشر کرد. در این قصر مجلل یک پیست فرود بالگرد و نیز یک اتاق عمل جراحی وجود دارد و تزئینات داخل اغلب طلاکاری شده است.

ویلای اختصاصی ملک سلمان

 ملک سلمان در سواحل فرانسه

ویلای ملک سلمان پادشاه سعودی در سواحل فرانسه

ویلای اختصاصی ملک سلمان پادشاه سعودی در سواحل فرانسه

ویلای اختصاصی ملک سلمان پادشاه سعودی در سواحل فرانسه

ویلای اختصاصی ملک سلمان پادشاه سعودی در سواحل فرانسه

ویلای اختصاصی پادشاه سعودی در سواحل فرانسه

ویلای اختصاصی ملک سلمان

ویلای اختصاصی ملک سلمان پادشاه سعودی

منبع: تسنیم/