داعش هر روز خلاق تر از دیروز + عکس
داعش با جاسازی مواد منفجره روی ماشین‌های کنترلی که از ترکیه وارد می‌کند، بمب‌های متحرک جدید می‌سازد ایده استفاده از این اسباب‌بازی‌ها که تنها ۱۵ پوند قیمت دارند، از بازی "کال‌آف‌دیوتی‌‌‌‌‌‌" گرفته شده است.

شگرد جدید داعش برای بمب‌گذاری

داعش با جاسازی مواد منفجره روی ماشین‌های کنترلی که از ترکیه وارد می‌کند، بمب‌های متحرک جدید می‌سازد ایده استفاده از این سباب‌بازی‌ها که تنها ۱۵ پوند قیمت دارند، از بازی "کال‌آف‌دیوتی‌‌‌‌‌‌" گرفته شده است.گروه تروریستی داعش برای بمب‌گذاری‌های مخرب خود از ماشین‌های اسباب‌بازی کودکان استفاده می‌کند.

413141_151_copy.jpg

داعش مواد منفجره را بر روی کامیون‌های کوچک کنترل از راه دور جاساز می‌کند که تنها ۱۵ پوند قیمت دارد. آن‌ها ایده این کار را از بازی کامپیوتری کال آف دیوتی گرفته اند.به گزارش "دیلی اکسپرس"، داعش پیش از این هم از پهباد‌های اسباب‌بازی استفاده کرده است، اکنون نیز قصد دارد از این توطئه برای هدف بمب قرار دادن رویدادهایی چون مسابقات فوتبال و فستیوال های موسیقی در انگیس استفاده کند.

به گزارش این نشریه انگلیسی، داعش این اسباب‌بازی ها را از ترکیه وارد می کند و موا منفجره C۴ بر روی آنها جاساز می کند. نیروهای پیشمرگه گفتند چند ماشین اسباب بازی داعش منفجر شده است، این انفجارها می توانند اثرات مخربی به جا بگذارند و منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر شوند.

یکی از داوطلبان انگلیسی که در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) علیه داعش مبارزه می کند، گفت: آنها خواب های جدیدی برای کشتن مردم می بینند. این ماشین ها تازه ترین تلاش آنها برای اقدامات تروریستی شان است، آنها پیش از این، عکس‌های پهپادها را در فضای مجازی منتشر کرده بودند. داعش از این پهپادها برای بدست آوردن اطلاعات از مواضع دشمن در غرب آسیا استفاده می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده است: ‌تروریست های داعش همچنین قصد دارند از دستگاه های بدون سرنشین برای پرتاب مواد منفجره در اجتماعات بزرگ مناسبات فرهنگی و ورزشی استفاده کنند. این دستگاهها کمتر از ۱۰۰ پوند برای آنها هزینه خواهد داشت. فرماندهان دفاعی بیم آن را دارند داعش به طور همزمان چندین حملات پهپاد که بمب حمل می کنند را آغاز کند و حتی با استفاده از دوربین های هوایی از اجساد خونی به منظور ویدئوهای تبلیغاتی فیلمبرداری کند.

منبع: ایران مطلب