نامه‌ی جسورانه مرد ایرلندی برای تحقیر داعش
یک مرد ایرلندی در نامه ای جسورانه به داعش، این گروه تروریستی را به شدت تحقیر کرد.

نامه ای جسورانه برای تحقیر داعش

به گزارش میرور، یک مرد ایرلندی روز گذشته نامه ای 800 کلمه ای برای عناصر گروه تروریستی داعش نوشت. وی در این نامه عنوان کرد مردمان سرزمینش تنها برای تفریح دور هم جمع می شوند. او همچنین در نامه اش به فیلم وحشتناکی که هفته گذشته بوسیله عناصر گروه تروریستی داعش منتشر شد اشاره کرد. عناصر داعش در این فیلم، ایرلند را "ضعیف ترین حلقه اروپا" خوانده بودند.

وی در این نامه نوشت:

با گذشت چندین هفته از کثیفی های به بار آمده گروه تروریستی شما، دیگر نتوانستم ساکت بنشینم. باید حرفهایم را بیان کنم. من "فینچیه" اهل ایرلند هستم. شما چطورید؟ به نظرم سرتان خیلی شلوغ است. این موضوع را از گزارشهای رسانه ها در ماه های گذشته متوجه شدم. ببخشید اگر مزاحمتان شدم؛ اما مسائلی بود که باید به عرض شما می رساندم. به نظر می رسد شما در فیلم اخیر خود، نام کشور ما را در فهرست ائتلاف جهانی قرار داده اید؛ اما اشتباه می کنید.

جوانان اینجا تنها برای تفریح و سرگرمی دور هم جمع می شوند. ما در هزاران سال گذشته ناخواسته درگیر کشمکشهایی شده ایم. مثل درگیری هایی که در مدرسه رخ می دهد و بقیه برای جنجالی کردن آن جیغ می کشند و سر و صدا به راه می اندازند. بگذارید مسئله ای را برایتان روشن کنم. ما را به خاطر یک سری اراذل و اوباش قضاوت نکنید. ما را وارد جنگ خودتان نکنید. لطفا بمب هایتان را اینجا کار نگذارید. ما پس از مدتها توانسته ایم کشورمان را بازسازی کنیم.

پس حتی به فکرتان هم خطور نکند که مناطق ما را منفجر کنید. اگر کوچکترین درگیری از جانب شما در کشور ما رخ دهد، ما این را آغاز جنگ می پنداریم و سوگند می خورم تا پای جان با شما میجنگیم.

پس داعش! به ما و خودت یک لطفی بکن. همانجایی که هستی بمان. لزومی ندارد به اینجا بیایی. اما اگر آمدی، ما به شیوه خودمان شما را محو می کنیم.

از طرف فینچیه و مردم ایرلند


منبع: باشگاه خبرنگاران