توهین جنسی و بسیار رکیک ترامپ به هیلاری
سی ان ان درباره این جمله غیراخلاقی ترامپ گفت« ترامپ سخنانش را به این حد نیز بسنده نکرد و برخی از واژگان بسیار رکیک را به کار برد که استفاده از آن ، سبب می شود صورت پیرزنان نیز تا بناگوش سرخ شود!»

رسانه‌های آمریکایی هم نتوانستند توهین ترامپ را منتشر کنند

دونالد ترامپ از نامزدهای جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 است که سخنان جنجالی و توهین آمیز او بسیار خبرساز شده است.او چند روز پیش از این سخن گفته بود که نباید به مسلمانان اجازه ورود به آمریکا داده شود. حالا هم او در یکی از تجمع های انتخاباتی اش پیکان حملاتش را به سمت هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه سابق آمریکا و اصلی ترین نامزد رقیب در حزب دموکرات نشانه گرفته است.

او در یکی از تجمع های انتخاباتی اش از واژه ای بسیار رکیک درباره هیلاری کلینتون استفاده کرد. این واژه به حدی رکیک است که حتی رسانه های آمریکایی از بازپخش آن در گزارشهای خود خودداری می کنند و فقط به این عبارت اکتفا می کنند که ترامپ از واژه جنسی خیلی بد درباره کلینتون استفاه کرد.

ترامپ با انتقاد شدید از اینکه چرا هیلاری کلینتون در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری دو هزارو هشت درمقابل رقیبت انتخاباتی اش یعنی باراک اوباما ضعیف عمل کرد، عبارت مذکور را درباره کلینتون به کار برد.سی ان ان با تشریح بافتی که ترامپ این سخنان را مطرح کرد و به ماجرای مناظره کلینتون در سال دو هزار و هشت اشاره کرد که او برای اجابت مزاج محل مناظره را ترک کرد به تشریح این سخنان پرداخت.

سی ان ان درباره این جمله غیراخلاقی ترامپ گفت« ترامپ سخنانش را به این حد نیز بسنده نکرد و برخی از واژگان بسیار رکیک را به کار برد که استفاده از آن ، سبب می شود صورت پیرزنان نیز تا بناگوش سرخ شود!» سی ان ان در ادامه بخشی از این سخنان ترامپ را پخش کرد که می گفت: حتی زمانیکه او (کلینتون) با اوباما رقابت می کرد در وضعی بود که می توانست اوباما را شکست بدهد. او در موقعیتی بود که می توانست برنده شود. اما ....... او بازنده شد.


این گفتمان ترامپ با واکنش بسیار شدید در داخل امریکا همراه شده است. شدت زشتی این کار ترامپ به حدی است که حتی نامزدهای جمهوری خواه و چهره های شاخص جمهوری خواهان آمریکا نیز از او اعلام برائت و دوری کرده اند. احتمال دارد ترامپ به علت همین سخنان غیراخلاقی و نسنجیده مجبور به کناره گیری از گردونه انتخاباتی شود. این درحالی است که او هم اکنون در نظرسنجی ها بیشترین بخت را برای پیروزی بر رقبای جمهوری خواه خود دارد و اینکه به نامزد نهایی این حزب درمقابل کلینتون تبدیل شود.

 

منبع: واحد مرکزی خبر