دیوار مهربانی شعبه پاکستان!
بعد از بازتاب های گسترده «دیوار مهربانی» در رسانه های داخلی و خارجی، این بار بعد از کشورچین، پاکستانی ها نیز تصمیم گرفتند دیوار مهربانی داشته باشند.

دیوار مهربانی در  پاکستان

با شروع فصل سرما، پویشی تشکیل شد که در آن قرار شد لباس های زمستانی بلا استفاده مردم به دست نیازمندان برسد تا در سرمای زمستان مشکلی برایشان پیش نیاید. کمی بعد این ایده در قالب دیوارمهربانی در شهرهای مختلف سردرآورد تا اینکه حالا دیوارهای بسیاری از مناطق کشور به خصوص شهرهای بزرگ تبدیل به دیوار مهربانی شدند تا به دست نیازمندان لباس برسانند. خبر این دیوارها به رسانه های خارج از کشور نیز رسید تا عبارت «kindness wall in iran» بارها در گزارش های خبری رسانه های جهان تکرار شود.

بازتاب دیوار مهربانی این بار به پاکستان هم رسید و پاکستانی ها به تقلید از ایرانی ها دیوار مهربانی بنا کردند. این دیوار که در «حیات آباد» شهر پیشاور قرار دارد. قرار است لباس های اضافی پاکستانی ها در آن آویزان شود تا به دست نیازمندان برسد.

پیش از این نیز این دیوار مهربانی به چین هم رسیده بود. چینی ها نیز با نقاشی های دیواری و رنگ های شاد این دیوارها را تزیین کردند.

اگر هر روز هشتگ #kindlesswall در شبکه های اجتماعی جستجو کنید هر روز شاهد عکس هایی با این عنوان هستید که از مکان های مختلف دنیا مخابره می شود تا روزبه روز این موج ایرانی جهانی تر شود.

771703_133.jpg

دیوار مهربانی شعبه پاکستان!-1

771704_780.jpg

دیوار مهربانی شعبه پاکستان!-2

771701_123.jpg

دیوار مهربانی شعبه پاکستان!-3

771702_264.jpg

دیوار مهربانی شعبه پاکستان!-4

 

منبع: مهر