تصویر دختر جوان را برای فروش در فیسبوک
عناصر گروه تروریستی داعش، تصویر دختری جوان را برای فروش در فیسبوک به اشتراک گذاشتند.

فیسبوک، بازار برده‌داری جدید داعش 

روزنامه واشنگتن پست آمریکا با اشاره به این موضوع در مطلبی به بررسی موضوع فعالیت آزاد عناصر داعش در شبکه‌‌های اجتماعی برای سوء استفاده از زنان و برده داری، پرداخت.یکی از عناصر داعش، در پایین تصویر آن دختر نوشته است: "همه برادرانی که قصد خرید بردۀ زن دارند، قیمت این زن 8 هزار دلار است."واشنگتن پست خاطرنشان کرد که این موضوع در 20 مه در فیسبوک از سوی یکی از عناصر داعش به نام "ابو اسعد الالمانی" منتشر شد. تروریستی که احتمالا تبعه آلمان است.

این تروریست داعشی چند ساعت بعد، مطلب دیگری را درخصوص فروش یک دختر ایزدی به قیمت 8 هزار دلار منتشر کرد.واشنگتن پست تأکید کرد که بعضی از این زنان و دختران بارها فروخته شده‌اند تا داعش بتواند از این راه هزینه‌های مالی خود را تأمین کند.به نوشته این روزنامه، عناصر داعش طی ماه‌های اخیر برای فروش زنان و تبلیغ نحوه تعامل با آنان، به صورت گسترده در حال استفاده از شبکه‌های اجتماعی هستند.

به گزارش العالم، کارشناسان تأکید دارند، درحالیکه در شبکه‌های اجتماعی امریکا مانند فیسبوک، انتشار هرگونه تصویر از سران مقاومت فلسطین و لبنان ممنوع است، صفحه‌های مربوط به داعش به راحتی درحال فعالیت، برای تخریب چهره اسلام در دنیا هستند. این شبکه‌ها در راستای سیاست اسلام هراسی، بدترین و وحشیانه ترین اقدامات گروه های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره را منتشر می کنند، و در مقابل مانع انتشار تصاویر و اخبار رهبران مقاومت اسلامی ضد اشغالگران صهیونیست در لبنان و فلسطین می شوند.

 

منبع : تسنیم