مادری که بخاطر گرفتن لایک کودک خود را با تزریق نمک کشت
اخیرا یک مادر امریکایی برای جلب توجه از طریق شبکه های اجتماعی، طفل ۵ ساله اش را کشت و به ۲۰ سال زندان محکوم شد.

قتل فرزند بخاطر یک مشت لایک!

 کیوان ابراهیمی: هر چند که عموم مادران، به عنوان نمادی از عطوفت و مهربانی برای فرزندان شان مطرح بوده و تقدیس می شوند اما برخی موارد در دنیا رخ می دهد که خرق عادت کرده و تاسف آورند. در مورد اخیر، رد پایی از تکنولوژی روز و فضای مجازی به عنوان شریک جرم دیده می شود!

مادری که اهل حومه نیویورک بوده و یک وبلاگ مادرانه را می نوشت، پس از قتل پسر خردسالش بوسیله تزریق بیش از حد نمک، به قتل درجه دوم محکوم شده و مجازات ۲۰ سال زندان را دریافت کرد. این زن قصد داشت با چنین عملی، توجهات را در شبکه های اجتماعی به بیماری مرموز پسرش جلب کند.

«لسی اسپیرز» ۲۷ ساله، مدتی بود که وقایع مربوط به بیماری پسر ۵ ساله اش را در یک وبلاگ و شبکه های اجتماعی منتشر می کرد. وی در آخرین پست اش نوشته بود: «گارنت، فرشته شیرین ام، ۲۳ امین بار است که به بیمارستان می رود. کاش زودتر بتوانیم به خانه برگردیم..»

ghatl_copy.jpg

دورین لیوید، وکیل دادگستری می گوید: «گارنت کودک نرمال و سالمی بود و بیماری های او نظیر اختلالات گوارشی توسط مادرش ایجاد می شد. این مادر، در نهایت بوسیله قرار دادن مقدار کشنده ای نمک در محفظه تزریق بیمارستانی، باعث مرگ فرزندش شد. وی از تمام این مراحل عکس گرفته و در فیس بوک منتشر می کرد! این زن همواره تلاش داشت پسرش را مریض جلوه داده و نیاز خود به توجه را از این طریق جبران کند. سرم بیمارستان در نهایت تبدیل به سلاحی برای او شد تا فرزندش را بکشد».

در نهایت قاضی دادگاه، خانم اسپیرز را یک بیمار روانی دارای حالت Munchausen توصیف کرد و گفت: «جنایت تو در سنگ دلی حد و مرز ندارد. چطور یک مادر می تواند با فرزندش چنین رفتار غیر عادلانه و غیر انسانی داشته باشد؟»

 

منبع: مهر