دعواهای انتخاباتی آمريكا كاملا ناموسی شد
در ادامه سیر قهقرایی فضای سیاسی انتخاباتی، دعواهای انتخاباتی آمریکا به حمله به زنان نامزدها کشیده شده است.

ترامپ: لازم نیست همه چیز را روی دایره ریخت! 

به نقل از شبکه CNN نوشت: نقطه منفی جدیدی در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بروز کرده است. این مسئله به دعواهای نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مربوط است که به «جنگ همسران» شهرت پیدا کرده است. ماجرا به متلک های نامزدهای جمهوری خواه انتخابات آمریکا به زنان یکدیگر مربوط است.

سناتور تد کروز اقدام اخیر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز انتخابات آمریکا در حزب جمهوری خواه را در متلک گفتن به زنش اقدامی«بزدلانه» توصیف کرده است. ترامپ در یکی از پیامهای توئیتری اخیر خود تصویری از زن تد کروز را به همراه همسر خودش منتشر کرده و در جمله ای کنایه آمیز در کنار این تصویر نوشته است «لازم نیست همه چیز را روی دایره ریخت! یک عکس گویاتر از هزاران کلمه است».

باید به خاطر داشت که ترامپ قبلا تهدید کرده بود که مسائل مربوط به همسر تد کروز را «روی دایره خواهد ریخت». البته مشخص نیست منظور ترامپ از این جمله دقیقا درباره هایدی کروز، همسر تد کروز چیست؟

ترامپ این سخنان را پس از مطرح کرد که مخالفان ترامپ، عکسی قدیمی از همسر ترامپ را در حالت برهنگی و توپ بازی به صورت برهنه منتشر کردند. این عکس قدیمی به زمانی مربوط است که همسر ترامپ یعنی ملانیا ترامپ در آن زمان ملانیا کنائوس Melania Knauss نام داشت و مدل برای عکس در مجله هایی «خاص» بود.

کروز روز گذشته در پاسخ به این اقدام جدید ترامپ گفت.. او براحتی نمی تواند مرا از صحنه بیرون کند. نمی توانند مرا به راحتی عصبانی کنند. اما اینکه ترامپ با زن و بچه من بازی کند، نشان می دهد او فردی بسیار بزدل است.

بیان چنین سخنانی در سطح نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا اصلا جالب نیست اما به هرحال پیش آمده است. مردم آمریکا از بیان چنین سخنان و چنین حملات انتخاباتی به خشم آمده اند.

teramp_copy_copy.jpg

 

 

منبع: شفاف