فیلم لحظه دستگیری سارا روی تخت خواب
زن 55 ساله به اتهام قتل بازداشت شده و دوست نزدیک وی به نام سارا ویلیامز 34 ساله نیز به اتهام همدستی با او تحت بازجویی قرار گرفته است. جسد زن کشته شده، یک روز پس از قتل با مراجعه شاگردانش به خانه او کشف شد 

 پلیس 3 صبح به خانه این زن یورش برد

فیلمی از لحظات دستگیری سارا ویلیامز توسط 5 افسر در خانه اش در چستر، انگلیس منتشر شده که در آن قاتل ساعت 3:10 بامداد گیج و مبهوت و عصبی در رختخواب توسط افسران پلیس محاصره شده است. ویلیامز و ماترینا والش 56 ساله به اتهام قتل سادی هارتلی بازداشت شده اند. ویلیامز و همدست اش کاترینا والش با طرح نقشه شیطانی رقیب عشقی کاترینا را از پای درآوردند. در این جنایت که در آپارتمان مسکونی مقتول اتفاق افتاده استو

 «کاترینا والش» زن 55 ساله به اتهام قتل بازداشت شده و دوست نزدیک وی به نام سارا ویلیامز 34 ساله نیز به اتهام همدستی با او تحت بازجویی قرار گرفته است. جسد زن کشته شده، یک روز پس از قتل با مراجعه شاگردانش به خانه او کشف شد و پلیس در تحقیقات اولیه موفق به شناسایی قاتل شده و او را دستگیر کرد.

کاترینا به دلیل حسادت به رابطه مقتول با آتش نشان ایل جانستون نقشه قتل این خانم را طراحی کردند. به گفته سخنگوی پلیس، این جنایت در پی یک رقابت عشقی پیش آمده است. «کاترینا والش» که به اتهام قتل در بازداشت است از سال‌ها قبل عاشق یک مرد 74 ساله بود که او را در 17 سالگی با همسرش در نخستین جلسه کلاس رانندگی دیده بود.

یک شرکت مستندساز با دریافت مجوز هنگام دستگیری سارا و متهم دیگر همراه پلیس بودند و از این عملیات تصویر برداری کرده اند. در فیلم عملیات دیده می شود، هنگام دستگیری و بررسی خانه  نیروهای پلیس با باز کردن در جلویی خانه سارا با سرعت به سمت اتاق خواب رفتند و قاتل را در رختخواب غافلگیر کردند. طبق شواهد و اسناد بدست آمده ارتباط این خانم 35 ساله با قتل هارتلی بسیار مشهود بوده است. در یک قسمت از فیلم نشان داده شده که افسر تحقیق "Bryony Midgely" سارا را یک بیمار روانی توصیف می کند.

استیو وار تهیه کننده برنامه تلویزیونی نیز اذعان داشته افتخار دریافت مجوز برای همراهی نیروهای پلیس در این عملیات را داشته است.

 

 

منبع: رکنا