فخر فروشی ترامپ به روابط جنسی اش
دونالد ترامپ دور جدید حملاتش به هیلاری کلینتون را با حمله کلینتون ها از طریق پیش کشیدن ماجرای روابط جنسی بیل کلینتون آغاز کرده است. او روابط کلینتون ها را در مرکز بحث های سیاسی اش علیه کلینتون قبل از آغاز مناظره بعدی اش قرار داد.

انتخابات آمریکا به نقل از نیویورک تایمز

 دونالد ترامپ دور جدید حملاتش به هیلاری کلینتون را با حمله کلینتون ها از طریق پیش کشیدن ماجرای روابط جنسی بیل کلینتون آغاز کرده است. او روابط کلینتون ها را در مرکز بحث های سیاسی اش علیه کلینتون قبل از آغاز مناظره بعدی اش قرار داد.ترامپ با هدف عصبانی کردن هیلاری کلینتون در مناظره قبلی وانمود کرد که در گفتن یک گزاره تجدید نظر کرده است.

او در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته بود که خیانت هیچ گاه در زندگی مشترک او در سه ازدواجش به عنوان یک مشکل مطرح نبوده  است. این درحالی است که ازدواج اول او به طرز زشتی به دلیل رابطه ترامپ با زن دیگری که بعدها همسر دومش شد به پایان رسید.

او در ارتباط تلفنی با نیویورک تایمز گفته که از اینکه هیلاری کلینتون با زیباترین زن جهان آلیشیا ماکادو برای افزایش وزن سیاسی اش متحد شده به شدت احساس تاسف میکند.او گفته که هیلاری کلینتون، ماکادو را به عنوان کسی که قربانی توهین های جنسی ترامپ است معرفی کرده و از این زن جوان استفاده ابزاری کرده است در حالی که او دقیقا برعکس اینها بوده.

ترامپ بدون اینکه هیچ مدرکی ارائه کند گفته ماکادو یک بار در یک فیلم پورن بازی کرده است.

ترامپ مدعی است که کلینتون از میس ورلد(زیباترین زن جهان) برای ادامه الگوی دموکرات ها در بیان این ادعا که آنها رفتار مناسب تری با زنان دارند استفاده ابزاری کرده است و به همین دلیل از کلینتون به دلیل روابط همسرش با زنان دیگر نظیر مونیکا لوینسکی و جنیفر فلاور انتقاد کرده است.

او میگوید مساله خیانت های کلینتون را به این دلیل مطرح کرده که رای دهندگان زن را متوجه عملکرد هیلاری کلینتون کند. او گفته همچنین مشتاق است که در مناظره های بعدی با هیلاری او را از این طریق آشفته کند.

ترامپ در توضبح گفته هیلاری کلینتون تند و زننده است ولی من میتواند خیلی زننده تر از او باشم. کلینتون با بزرگترین متجاوز به زنان در تاریخ سیاسی آمریکا ازدواج کرده است. او با زنانی که بیل کلینتون با آنها رابطه داشته بدرفتاری کرده و من فکر میکنم بزرگترین مشکل آنها همین است . بنابراین این یکی از مسائلی است که تصمیم دارم در آینده نزدیک در مورد آن صحبت کنم.

او در حالی این حرف ها را زده که در زمان ازدواج اولش با مارلا میپلز رابطه داشته. او در سال 1993 با میپلز ازدواج کرده در حالی که در سال 1991 همسر اولش ایوانا را طلاق داده است. بعد از این در سال 1999 همسر دومش را طلاق داده و در سال 2005 با همسر کنونی اش ملانیا ازواج کرده است.


 خیانت های ترامپ!

در حالی که ترامپ در مورد روابط جنسی اش در این سالها فخر فروشی میکند در مصاحبه اش گفته که بیل کلینتون  بی احتیاطی های بی شماری داشته که مقام ریاست جمهوری را به شدت شرمنده کرده و هیلاری کلینتون نیز همزمان از او دفاع میکرده است.اما زمانی که از او پرسیده شد آیا تاکنون به همسرهایش خیانت کرده یا نه ترامپ پاسخ داد نه من هرگز حتی به این مساله فکر هم نکردم، این مسئله، هیچ وقت یکی از مشکلات من در زندگی ام نبوده!

زمانی که از او در مورد روابطش با خانم میپلز همزمان با ازدواج اولش با ایوانا سوال شد ترامپ پاسخ داد که من در این باره حرف نمیزنم! من در آن زمان رییس جمهور ایالات متحده آمریکا نبودم و نمیخواهم در موردش صحبت کنم! شما فکر کنید که کلینتون برای این مساله استیضاح شده است. او کشور را دچار آشوب کرد. یک آشوب واقعی. او در مورد مونیکا لوینسکی دروغ گفت و هزینه زیادی هم بابتش پرداخت!

سخنگوی ستاد کلینتون ، ترامپ را در حملاتش به هیلاری کلینتون در باره خانم ماکادو دیوانه خواند و گفت همان طور که هیلاری کلینتون گفت، ترامپ میتواند هرچیزی خواست در باره او بگوید اما او هرگز دست از حمایت از آلیشیا یا هر زن دیگری که مورد حمله و تحقیر ترامپ قرار گرفته اند بر نمیدارد.

ترامپ حملات منفی شدیدی را علیه کلینتون ها و ماکادو آغاز کرده و خطر سیاسی جدی ای را متوجه خودش کرده است: دو سوم رای دهندگان هم اکنون او را غیر مناسب میدانند . براساس نظر سنجی ها او در جلب رای زنان مشکلاتی دارد به ویژه زنان سفید پوست و اکثریت زنانی که به طور تاریخی از کاندیداهای جمهوری خواه در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری حمایت میکردند.

ستاد انتخاباتی کلینتون نیز حملات جدیدی را علیه تحقیر های ترامپ نسبت به زنان در طول سالها آغاز کرده و از ماکادو حمایت جدی میکند. هیلاری کینتون روز جمعه از تمام زنانی که او را تشویق میکنند به ویژه آنهایی که با کلمات نامناسب از سوی ترامپ مواجه شده اند تشکر کرد.

ترامپ برای پیدا کردن راهی برای اعاده حیثیتش بعد از مناظره روز دوشنبه تقلا میکند . او این کار را با قطع کردن مکرر حرفهای کلینتون انجام داد. تلاشش در کشاندن بحث به سمت ارتباط خیرین ثروتمند با سازمان کلینتون یا ارتباط کلینتون با حمله به سفارت آمریکا در لیبی با شکست مواجه شد.

تیم تبلیغاتی کلینتون ، دموکرات هایی که کلینتون حمایت میکنند و بسیاری از شخصیت های سرشناس حزب جمهوری خواه در مقابل حملات ترامپ به پیشینه تأهل او واکنش نشان داده اند . آنها این حملات ترامپ را به ویژه با توجه به اینکه او امروز توسط افرادی که در افشای رابطه بیل کلینتون با خانم لوینسکی نقش داشته در ارتباط است و مشاوره میگیرد بدیهی قلمداد میکنند.

دیوید بوسی معاون رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ کسی است که در گروه حقیقت یاب آرکانزاس برای پیدا کردن مدارک مرتبط با خیانت کلینتون در سال 1992 همکاری میکرده است.برخی از مشاوران ترامپ تلاش میکنند که کلینتون را به بی اعتبار کردن زنان متهم کنند و بگویند او توسط بیل کلینتون مورد آزار واقع شده است.

راجر استون در صدر افرادی است که سعی میکنند چنین پیشنهاداتی با ترامپ بدهند . او مدت طولانی ای به عنوان مشاور ترامپ به او کمک کرده و کتابی تحت عنوان "کلینتون ها: جنگ علیه زنان" نوشته است . در این کتاب به گفته های برودریک و کتلین ویلی استناد شده که آنها بیل کلینتون را به آزار جنسی متهم کرده اند. . این اتهام توسط وکیل کلینتون ها رد شده است .

ترامپ سعی میکند این ماجرا را جور دیگری جلوه دهد و ساعت پنج صبح روز جمعه پست هایی را در توییترش منتشر کرد که در آنها بار دیگر به خانم ماکادو حمله کرده بود.در مصاحبه ترامپ در عصر روز جمعه او گفته بود که خود را برای مناظره بعدی در نهم اکتبر اماده کرده و قرار است به سیاست های کلینتون در امنیت ملی و تجارت حمله کند . او گفته قرار است با مسائلی نظیر گذشته همسرش نیز او را دچار آشفتگی کند.

 ترامپ: متاسفم! هیلاری با زیباترین زن جهان متحد شده/ او در یک فیلم پورن بازی کرده/ کلینتون به همسرش خیانت کرده، من در عمرم خیانت نکرده ام/ در مورد روابط با یک خانم همزمان با ازدواجم، می گویم که آن زمان آمریکا نبودم 

او در مورد پاشنه آشیل خودش یعنی مساله عدم افشای مدارک مالیاتی اش نیز گفته که معتقد است با سوالاتی در این زمینه بی تاب نشده است .او به این مساله اعتراض کرده و گفته من سوالات غیر منصفانه و منفی ای دریافت کردم.ترامپ در این زمینه گفته که او سال گذشته مالیات بر درآمدش را پرداخت کرده اما از افشای میزان آن سر باز زده و و همواره ممیزی های فدرال را به عنوان بهانه ای برای عدم انتشار میزان مالیاتش مطرح کرده است.

این درحالی است مردم آزادند که تحت ممیزی نیز مالیات هایشان را منتشر کنند و بیشتر کاندیداهای ریاست جمهوری از سال 1970 تا کنون چنین کاری را انجام داده اند.ترامپ معتقد است در مناظره اول کاستی هایی نظیر خرابی میکروفون در زمان سخنرانی هایش باعث بروز مشکلاتی شده بود و همین مساله 50% از فرآیند های فکری اش را در حین مناظره به خود مشغول کرده است .

روز جمعه کمیسیون مسئول برگزاری مناظره ها گفته بود که برای صدای ترامپ مشکلاتی در حین مناظره به وجود آمده است .ترامپ از اینکه در نظر سنجی ها دوشادوش کلینتون حرکت میکند ابراز خوشحالی کرده و خوشبینانه اظهار کرده که اگر در اوهایو و فلوریدا رای بیشتری کسب کند قطعا رئیس جمهور خواهد بود .

 

منبع: انتخاب