انفجار انتحاری در کربلا
 منابع خبری از وقوع انفجار تروریستی یک عامل انتحاری در استان کربلا و شهادت و زخمی شدن شماری از افراد بر اثر این حادثه گزارش دادند.

انفجار تروریستی در کربلا

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که بر اثر انفجار تروریستی در استان کربلا دستکم 8 نفر شهید و شش نفر دیگر زخمی شدند.در همین حال شبکه پرس تی وی شمار شهدای این انفجار را 9 تن اعلام کرد.از سوی دیگر نیروهای امنیتی عراق روز دوشنبه 5 عامل انتحاری که قصد حمله به زائران کربلا را داشتند به هلاکت رساندند.

سعد معن سخنگوی وزارت کشور عراق گفت: نیروهای امنیتی عراق عاملان انتحاری را در منطقه الجهاد شهر عین التمر در غرب کربلا به هلاکت رساندند.

وی افزود: یک عامل انتحاری پس از قرار گرفتن در محاصره نیروهای عراقی خود را منفجر کرد که بر اثر آن شش نفر شهید و شش نفر دیگر مجروح شدند.

_11-32-32.jpg

 

جزییات انفجار تروریستی در کربلا

 یک منبع امنیتی اعلام کرده بود ۶ تروریست انتحاری وابسته به داعش تلاش کرده بودند از منطقه «عین التمر» وارد کربلا شوند که با مقابله نیروهای امنیتی مواجه شده‌اند.در این عملیات ۵ تروریست انتحاری کشته شدند و یک نفر از آن‌ها در محاصره نیروهای امنیتی در منطقه الجهاد در عین التمر قرار گرفته بود.

  این تروریست انتحاری بعد از مورد محاصره قرار گرفتن خود را در یکی از خانه‌های منطقه «عین التمر»  که در غرب استان کربلا واقع شده منفجر کرد که منجر به کشته شدن ۶ نفر و زخمی شدن ۶ تن دیگر شد.

رئیس شورای استانی کربلا اعلام کرد که وضعیت امنیتی عین التمر در استان کربلا کنترل شده و امداد‌های امنیتی به این منطقه اعزام شده‌است.

 

منبع: میزان