احتمال آتش زدن سفیر یونان در برزیل قوت گرفت
به دنبال اعلام مفقود شدن سفیر یونان در برزیل، پلیس برزیل اعلام کرد، جسدی سوخته را کشف کرده که احتمالا جسد سفیر یونان است.

مفقود شدن سفیر یونان در برزیل

به دنبال اعلام مفقود شدن سفیر یونان در برزیل، پلیس برزیل اعلام کرد، جسدی سوخته را کشف کرده که احتمالا جسد سفیر یونان است. خبرگزاری آلمان گزارش داد؛ کریاکو آمیریدیس، سفیر یونان در برزیل در حالی که با خانواده‌اش در تعطیلات به سر می‌برد از دوشنبه شب گذشته تاکنون مفقود شده است.

مقامات برزیل اعلام کردند، در حال تحقیق و بررسی درباره یک جسد یافت شده در یک خودرو سوخته در نزدیکی حومه شمالی شهر ریودوژانیرو هستند که احتمالا متعلق به سفیر یونان است اما هنوز نمی‌توانند این مساله را به طور قطعی تایید کنند.
 
احتمال آتش زدن سفیر یونان در برزیل قوت گرفت
 

یک منبع خبری در پلیس برزیل گفت: براساس جدیدترین اطلاعاتی که می‌توان تایید کرد ما یک خودروی سوخته را در منطقه "نوا ایگواکو" که جسدی در آن بوده کشف کرده‌ایم و تحقیقات درباره آن در جریان است.

این منبع خبری از تایید این که پلاک این خودرو با پلاک خودروی آمیریدیس مطابقت داشته و یا اینکه چه زمان نتایج آزمایش DNA درباره این جسد مشخص خواهد شد، خودداری کرد.

با این حال شبکه تلویزیونی گلوبوی برزیل با انتشار تصاویر این خودروی سوخته گزارش داد که پلاک این خودرو با شماره پلاک خودروی اجاره شده توسط سفیر یونان در برزیل همخوانی دارد و ظن پلیس این است که جسد متعلق به آمیریدیس است.

 

photo_2016-12-31_08-41-06.jpg

افشای چهره قاتل سفیر یونان

 


منبع: ایسنا