شاهکار تازه ترامپ، بمب توئیتری شد
رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بار دیگر در سخنرانی تازه خود اظهاراتی شگفت‌انگیز بر زبان راند.

نخست‌وزیر سوئد: ترامپ چه چیز مصرف کرده بود؟

 روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در فلوریدا اظهاراتی را بیان کرد که موجب تمسخر و واکنش های متفاوت کاربران شبکه های اجتماعی شد. این اظهارات ترامپ موجب شد که سفارت سوئد در واشنگتن خواستار توضیح وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا شد.(اینجا)

در این میان نخست وزیر سوئد در واکنش به اظهارات بدون علم دونالد ترامپ نوشت: سوئد؟ حمله تروریستی؟ او (ترامپ) چه چیز مصرف کرده است؟ سوالات فراوانند!

 

17-2-20-9641Untitled.jpg

به گزارش خبرآنلاین عمده واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی خصوصا توئیتر، بار دیگر این مساله را مطرح کردند که رئیس جمهوری آمریکا از شبکه فاکس نیوز خط مشی سیاسی خود را الگو می گیرد و طبق اخبار و تحلیل های این شبکه درباره سیاست های داخلی و خارجی در توئیت خود اظهار نظر می کند.

این اولین باری نیست که دونالد ترامپ و اعضای کابینه اش به دروغ، یک اتفاق تروریستی از خود خلق می کنند. 

طی ساعات اخیر، اظهارات رییس جمهور آمریکا به سوژه اول کمدین های سوئد تبدیل شده و مردم ترامپ را یک احمق خطاب می کنند.

سوئد با وجود اینکه نسبت به جمعیتش، بیشترین میزان مهاجر و پناهنده را در خود جا داده است، در طول تاریخش تنها یک بار شاهد حمله تروریستی بوده  که این اتفاق در سال ۲۰۱۰ و توسط یک شهروند سوئد رخ داد و تنها ۲ نفر مجروح شدند.

با اظهارات دیشب ترامپ، دوباره این نظریه که رییس جمهور آمریکا تمامی افکارش را بعد از تماشای برنامه های شبکه فاکس نیوز به زبان می آورد، داغ شده است.

ترامپ در حالی شب گذشته از یک حمله تروریستی غیرواقعی در سوئد سخن گفته است که روز قبل از آن شبکه فاکس نیوز در مستندی، وضعیت سوئد را بعد از حضور پناهجویان اسفناک توصیف کرده است.

طبق تحقیقات دیلی شو، توییت های دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری، کاملا تحت تاثیر قرار گرفته از برنامه در حال پخش شبکه فاکس نیوز بوده است. گفته می شود رییس جمهور آمریکا حتی در زمان ملاقات هایش هم فاکس نیوز تماشا می کند، زیرا می خواهد اطلاعاتش را نسبت به جهان بیشتر کند.

مردم در آمریکا چندان از اظهارات عجیب و غریب ترامپ خوشحال نیستند. در یکی از توییت های پر بیننده: تعداد روزهایی که ترامپ شرمساری ملی به بار نیاورده است، 0 روز اعلام شده است!

 

 

منبع: خبرآنلاین