پول درآوردن با برند نام دختر و همسر ترامپ
شاید کشور چین موفق شده است به تدریج از اختلافات عمیق خود با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بکاهد، اما به نظر می رسد که ایوانکا، دختر ترامپ محبوبیت بسیار بالایی در میان چینی ها پیدا کرده باشد.

رقابت کمپانی های چینی برای ربودن نام ایوانکا ترامپ !

اسم و فامیلی ترامپ با آنکه در نظر افکار عمومی اروپا و امریکا به بدی یاد می شود اما هنوز در دو نقطه جهان خانواده ترامپ موقعیتی کاملا متفاوت دارد: روسیه و چین. روسیه به این دلیل که ترامپ از سالها قبل آنجا سرمایه گذاری کرده و به چشم یک دوست نگریسته می شود اما چینی ها با نوعی رندی و زیرکی سیاسی نام خانواده ترامپ را به یک برند تبدیل کرده اند.در اقدام عجیب 258 نشان تجاری چینی در تلاش برای تغییر برنامه ها و نام هایشان به ایوانکا یا ایوانکا ترامپ است

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت: شاید کشور چین موفق شده است به تدریج از اختلافات عمیق خود با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بکاهد، اما به نظر می رسد که ایوانکا، دختر ترامپ محبوبیت بسیار بالایی در میان چینی ها پیدا کرده باشد.

در حال حاضر کمپانی های چینی با اضافه کردن نام ایوانکا ترامپ به محصولات خود و استفاده از اسم او تمامی کالاهایش را از قرص های لاغری و لوازم آرایشی و پوشیدنی کپی می کنند، طوری که گفته می شود در حال حاضر بیش از 260 کمپانی و تولیدکنندۀ چینی، خواستار این شده اند که نام ایوانکا را روی محصولات خودشان بگذارند و از شهرت نام و برند ایوانکا سود ببرند.

 حتی یک شرکت لوازم آرایشی - بهداشتی روی تبلیغاتش نوشته است که این شانس را به خودتان بدهید تا کمی بیشتر شبیه او «ایوانکا» شوید.

این باور نکردنی است که در یک کشور آسیایی 258 برند چینی تغییراتی تحت عنوان ایوانکا و ایوانکا ترامپ در برنامه هایشان درست از اواخر سال گذشته، از زمان پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا 10 نوامبر گنجانده باشند. با این حال این تغییرات را ادارۀ علائم تجاری کشور چین به عنوان یک رکورد عجیب به ثبت رسانده است.

 

منبع: ایران آنلاین