حمله شدیداللحن پادشاه عربستان به ایران
شاه عربستان سعودی در افتتاح نشست «سران اسلامی-آمریکایی» سخنانی در باب مبارزه با تروریسم و ویژگی‌های رحمانی دین اسلام و همزیستی ملل مطرح و بشدت به ایران حمله کرد.

ترامپ: ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد

«سلمان بن عبدالعزیز» امروز در ریاض پایتخت عربستان، با سخنانی درباره اسلام، ترورسیم، بشدت به ایران حمله کرد. سلمان که در حضور ترامپ و دیگر سران عربی و کشورهای اسلامی در ریاض صحبت می‌کرد، بعد از سخنانی در باب همزیستی و ویژگی‌های مسالمت‌آمیز دین اسلام، بشدت ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

بنا بر ادعای سلمان، ایران از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، به «نوک پیکان تروریسم» در منطقه تبدیل شده است.

در حالی که بیشتر اعضای تکفیری و تروریستی داعش و دیگر گروههای تروریستی در سوریه و عراق و منطقه ملیت عربستانی دارند، سلمان تأکید کرد که ایران از طریق گروههای مسلح در منطقه در حال توسعه تروریسم است.

شاه عربستان در این سخنان از تاسیس مرکزی جهانی برای مقابله با تروریسم خبر داد و مدعی شد که  ایران همه قوانین بین‌المللی در خصوص همجواری بی‌توجه بوده است. او حل مسئله فلسطین را ضروری توصیف کرد و گفت که این مسئله خواسته‌ای ضروری و عادلانه است.

 

منبع: فارس