جلب توجه ترامپ با یک توئیت مبهم
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین پیام توئیتری خود از واژه ناشناخته ای استفاده کرد که توجه کاربران این شبکه اجتماعی و رسانه ها را به خود جلب کرده و به گمانه زنی هایی درباره معنای آن منجر شده است.

جلب توجه ترامپ با یک توئیت مبهم 

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین پیام توئیتری خود از واژه ناشناخته ای استفاده کرد که توجه کاربران این شبکه اجتماعی و رسانه ها را به خود جلب کرده و به گمانه زنی هایی درباره معنای آن منجر شده است. ترامپ امروز صبح در توئیتی ناقص و مبهم عبارت «covfefe» را استفاده کرده که معلوم نیست منظورش چه بوده است.

1262518_184.jpg

روزنامه 'یو اس ای تودی' طی گزارشی در این زمینه نوشت: ترامپ که از زمان بازگشت از اولین سفر خارجی اش به عنوان رئیس جمهور در صفحه توئیترش فعال بوده است، بامداد چهارشنبه توئیتی را با مضمون «با وجود مطبوعات منفی (واژه ناشناخته ) Covfefe» منتشر کرد.

این روزنامه افزود: حتی اگر فرض کنیم «covfefe» یک اشتباه تایپی بوده و ترامپ قصد داشته کلمه پوشش Coverage» را استفاده کند بازهم معلوم نیست که وی به چه چیزی اشاره داشته است.

طبق این گزارش، ممکن است رئیس جمهوری آمریکا این توئیت را در ادامه توئیت قبلی اش نوشته باشد. وی در پیام توئیتری قبلی اش توئیت برنامه 'فاکس اند فرندز' شبکه فاکس نیوز را به نقل از یک منبع ناشناس منتشر کرد که در آن بیان می شد «جرالد کوشنر (داماد ترامپ) در نشست با (سرگئی کیسلیاک سفیر روسیه) اشاره به کانال ارتباطی با روسیه نکرد.»

استفاده ترامپ از این واژه ناشناخته که بسیاری را به جستجو در دیکشنری های مختلف و اینترنت ترغیب کرد، بلافاصله هشتک covfefe را ایجاد کرد و ظاهرا کسی هم در صدد اصلاح آن نبوده است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com