اخراج مجری ایرانی CNN به دلیل توهین به ترامپ
کانال تلوزیونی سی ان ان آمریکا همکاری خود را با رضا اصلان، نویسنده و مجری تلوزیونی مشهور ایرانی- آمریکایی، یک هفته بعد از انتقاد شدید وی از ترامپ پس از حادثه حمله تروریستی لندن، قطع کرد.

توهین به ترامپ باعث اخراج مجری ایرانی شد

کانال تلوزیونی سی ان ان آمریکا همکاری خود را با رضا اصلان، نویسنده و مجری تلوزیونی مشهور ایرانی- آمریکایی، یک هفته بعد از انتقاد شدید وی از ترامپ پس از حادثه حمله تروریستی لندن، قطع کرد. آسوشیتدپرس گزارش داد؛ کانال تلوزیونی سی ان ان اعلام کرد، ارتباط و همکاری خود را با رضا اصلان که مجری برنامه 'Believer' این کانال تلویزیونی بود، قطع کرده است.

این کانال تلوزیونی گفت که برای ساخت فصل دوم این برنامه دیگر با اصلان همکاری نخواهد کرد. اصلان در این برنامه به بررسی ادیان و مذاهب مختلف می پرداخت.

 رضا اصلان بعد از واکنش ترامپ نسبت به حمله تروریستی لندن و در پی انتقاد شدید نسبت به دونالد ترامپ و عبارتی که به انگلیسی توهین محسوب می شود، مورد توبیخ سی ان ان قرار گرفت. اصلان در توئیتی ترامپ را مایه خجالت بشریت دانسته بود.

 وی همچنین در توئیتی دیگر ترامپ را مرد کودک مانندی دانسته که باید در مواقع بحران نادیده انگاشته شود.

 در دو هفته اخیر این بار دوم است که سی ان ان مجبور به قطع همکاری با یکی دیگر از کارشناسان و مجری های خود می شود. دو هفته پیش 'کتی گریفین' بعد از انتشار ماسک خونین از چهره ترامپ که بر دستان خود داشت از کار در این کانال خبری برکنار شد.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:میزان