حمله به پلیس فرانسه در خیابان شانزه‌لیزه
منابع پلیس فرانسه اعلام كردند مردی دوشنبه بعد از ظهر با خودروی خود در منطقه گردشگری خیابان شانزه لیزه در پاریس به ون ژاندارمری برخورد كرد.

حمله به پلیس فرانسه در خیابان شانزه لیزه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل ازشبكه تلویزیونی العربیه، این مرد در حال حاضر بی هوش به زمین افتاده و خودروی وی آتش گرفته است. پلیس فرانسه اعلام نكرد آیا این حادثه تصادفی یا عمدی بوده است. پاسگاه پلیس نیروهای امنیتی را به محل حادثه اعزام كرده است و از نزدیك شدن افراد به محل حادثه خودداری می كند.

شاهدان گفتند: پلیس فرانسه ساختمانی را در سالن نمایشی در خیابان شانزه لیزه تخلیه كرد. حدود دوماه پیش در پی تیراندازی در منطقه شانزه لیزه، یک نیروی پلیس کشته و چندین پلیس زخمی شدند.

نیروهای پلیس فرانسه منطقه ای نزدیك شانزه لیزه را كه در آنجا راننده یك خودرو آن را به خودرو نیروهای ژاندارمری كوبید به محاصره خود در آورد و گروهی دیگر از نیروهای پلیس نیز كاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) را بستند. به گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس فرانسه در صفحه توئیتر خود درباره این حادثه به شهروندان توصیه كرد از منطقه دور بمانند. كاربران شبكه های اجتماعی از آتش گرفتن یك خودرو در منطقه خبر داده اند.

 پلیس فرانسه اعلام كرد یك قبضه اسلحه  و یك سلاح سرد از راننده خودرو مهاجم به ون پلیس در خیابان شانزه لیزه پیدا كرده است. پلیس فرانسه اعلام كرد خودرویی كه در خیابان شانزه لیزه پاریس با یك ون پلیس برخورد كرد و منفجر شد، در حال سوختن است و راننده آن نیز مسلح است. به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، یك منبع نزدیك به این حادثه نیز اعلام كرد راننده این خودرو به شدت آسیب دیده است.

پلیس و منابع قضایی فرانسه نیز اعلام كردند این حادثه عمدی بوده است.پس از این حادثه، پلیس فرانسه یك قبضه اسلحه شات گان و یك سلاح سرد پیدا كرده است.

خبرگزاری رویترز در خبری فوری گزارش داد واحد مبارزه با تروریسم دادستانی پاریس در پی حادثه شانزه لیزه تحقیقات درباره این حادثه را آغاز كرد.

photo_2017-06-19_22-04-29.jpg

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir