آماده باش نیرو های داعش برای حمله به مرزهای عراق
یک خبرگزاری روس از تلاش داعش برای جمع کردن صدها تن از نیروهایش در آخرین پایگاه خود در غرب الانبار جهت حمله به مرزهای مشترک عراق با دو کشور سوریه و اردن خبر داد.

اسپوتنیک: داعش نیروهای خود را برای حمله به مرزهای عراق با سوریه و اردن آماده کرده است

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از برخی منابع محلی اعلام کرد، صدها داعشی از جمله تعدادی از عوامل انتحاری آن صفوفی را در شهرهای عنة (عانه)، رواة و جنوب القائم در غرب استان الانبار تشکیل داده‌اند.

این منابع افزودند، داعش قصد آغاز حمله‌ای گسترده علیه گذرگاه مرزی الولید واقع در مرزهای مشترک عراق و سوریه، پایگاه‌های تیپ یک ارتش عراق، گارد مرزی مستقر در طول اتوبان واقع در نزدیکی شهر الرطبه تا گذرگاه طریبیل در مرز با اردن را دارد.

یکی از این منابع که نخواست نامش فاش شود به اسپوتنیک گفت، هدف از این تجمع داعشی‌ها آغاز حمله‌ای گسترده علیه شهر حدیثه واقع در غرب الانبار و نزدیک به شهرهای راوة و عنه نیز هست.

به گفته این منابع، داعشی‌ها انواع سلاح‌های سنگین، نیمه سنگین، خودروهای بمب‌گذاری شده و عوامل انتحاری با کمربندهای انفجاری را به همراه دارند.

داعش اکثر مناطق تحت کنترلش در عراق را از دست داده و تنها سه شهر عنة، رواة و القائم واقع در غرب استان الانبار همچنان در دست این گروه تروریستی هستند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir