عکس پین متفاوت روی کت ترامپ در اجلاس گروه 20
تصاویری اجلاس گروه 20 در هامبورگ آلمان نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دراین نشست برخلاف دیگر رهبران شرکت کننده که پینی با طرح لوگوی گروه 20 به سینه خود نصب کرده‌اند یک پین منقش به پرچم آمریکا به سینه‌اش نصب کرده است.

پین پرچم آمریکا بر روی کت ترامپ

به نقل از روزنامه دیلی میل، تصاویر گرفته شده از اجلاس سران گروه 20 در هامبورگ آلمان نشان می‌دهد ترامپ تنها رهبری است که پین ویژه گروه 20 با طرح لوگوی آن را نصب نکرده و به جای آن پین با طرح پرچم آمریکا را نصب کرده است.

با وجود آنکه این کار ترامپ با استقبال حامیانش در داخل آمریکا روبرو شده اما باراک اوباما، رئیس‌جمهور قبلی آمریکا نیز در اجلاس سال گذشته میلادی گروه 20 پینی با طرح پرچم آمریکا به لباسش نصب کرده بود.

با وجود آنکه این چالش ظاهری ترامپ علیه وضعیت موجود در گروه 20 اهمیت کمی داشت اما حامیانش آن را یک کار نمادین تلقی کردند.

ترامپ در دوره کمپین انتخابات ریاست جمهوری همواره علیه روابط برقرار شده از سوی روسای جمهوری دموکرات و جمهوری‌خواه قبلی با کشورهای دیگر تبلیغ می‌کرد.

از جمله وعده‌های او کنار گذاشتن توافق‌های تجاری بین‌المللی بود که ترامپ آنها را برای آمریکا بد تلقی می‌کرد.به گفته حامیان دونالد ترامپ این اقدام او در نشست گروه 20 به معنی ایستادگی‌اش در مقابل طرفداران جهانی سازی است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir