رضا قوچان نژاد در آخرین بازی خود برای سنت تروئیدن موفق به گلزنی نشد.

خبرآنلاین:درحالی که آخرین بازی های هفته هجدهم لیگ دسته دوم بلژیک در سال 2012 یکشنبه شب برگزار شد و تیم ها تعطیل شدند تا بازیکنان شان به تعطیلات سال نو بروند ، رضا قوچان نژاد هم سرانجام به تایمی رسید که می تواند از دسته دوم لیگ بلژیک رهایی پیدا کند و در یکی از با سابقه ترین تیم های لیگ بلژیک یعنی استاندارد لیژ بازی کند. مسابقات هفته هجدهم دسته دوم بلژیک که هفته اول از دور برگشت بازی ها محسوب می شد درحالی به پایان رسید که سنت تروئیدن با یک گل بازی را به اوسنته واگذار کرد. در این بازی رضا قوچان نژاد ملی پوش مشهدی فوتبال کشورمان از دقیقه 46 برای تیمش به زمین بازی رفت اما موفق به گلزنی نشد. او که این اواخر با سرمربی سنت تروئیدن به مشکل خورده بود و یک خط در میان به بازی گرفته می شد برای آخرین بار در این فصل با پیراهن تیمش به میدان رفت چون بازی های لیگ دسته دوم بلژیک طبق برنامه به مدت 3 هفته تعطیل است و  بر اساس قراردادی که رضا در ابتدای سال با استاندارد لیژ بسته او از ابتدای سال 2013 بازیکن این تیم قدیمی فوتبال بلژیک می شود.

قوچان نژاد این فصل کلا 618 دقیقه و در 9 بازی از 17 بازی لیگ دسته دوم بلژیک به میدان رفته است و در این بازی ها موفق به زدن 6 گل شده است. اگرچه یکشنبه شب بازی های هفته هجدهم برگزار شد اما هفته قبلی بازی ها به دلیل بارش برف شدید تعطیل شد تا تیم ها یک بازی کمتر را در کارنامه شان در سال 2012 داشته باشند.

قوچان نژاد در 3 بازی جام حذفی هم برای تیمش 3 گل به ثمر رساند تا در مجموع از 12 مسابقه با سنت تروئیدن ،9گل زده باشد. استاندارد لیژ تیم جدید رضا ملقب به« گوچی» تیمی است که قبلا یک رضای ایرانی دیگر را هم در ترکیب تیمش داشته است. رضا ترابیان یار مورد علاقه تومیسلاو ایویچبعد از جام جهانی 1998 فرانسه به همراه مربی فقید آن سال های تیم ملی راهی این تیم بلژیکی شد تا اولین ایرانی شاغل در لیگ بلژیک لقب بگیرد. البته بعد از او بازیکنانی مثل داریوش یزدانی ، علی امامی فر ، محمد رضا مهدوی و مهرداد میناوند هم به بلژیک رفتند اما همگی برای شارلوا بازی کردند ، تیمی که مدیری ایرانی دارد . تیمی که همین یک هفته قبل بازیکن بولیویایی اش یعنی آرسه کاماچو را به استقلال فروخت. بازیکنی که گل چهارم استقلال را در نخستین بازی اش برای این تیم به سایپا زد!




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
ژوزه و سرگردانی بزرگ پرسپولیس / فسخ نمی کند،پولی برای اخراج وجود ندارد!
انتقاد شدید رویانیان از بازیکنان پرسپولیس
رقابت راجر فدرر و گابریل باتیستوتا + فیلم
بازیکن اسبق استقلال پناهنده شد؟