نتایج لیگ برتر هفته دوم: تساوی استقلال تهران
استقلالی های لیگ در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی استقلال تهران در هفته دوم لیگ

هفته دوم رقابت های لیگ برتر جمعه شب و با بازی تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در استادیوم آزادی به پایان رسید. دیداری که در حضور بیش از 20 هزار هوادار استقلال برگزار شد و در نهایت حاصلی جز نتیجه 0-0 برای دو تیم نداشت.

بازی با تسلط کامل میزبان آغاز شد. هافبک های پر تعداد استقلال توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتند اما این تیم از خلق هرگونه موقعیت گل عاجز بود. تنها اتفاق مهم نیمه اول صحنه مشکوکی بود که روی علی قربانی در محوطه تیم خوزستانی رخ داد که داور پنالتی اعلام نکرد.

در نیمه دوم باز هم استقلال صاحب توپ بود اما نتوانست کاری از پیش ببرد. ورود جباری و مهدی قائدی شور و حال دوباره ای به تیم بی رمق منصوریان بخشید. حرکات تکنیکی قائدی در سمت چپ و البته سانترهای جباری چندین بار مهاجمینی مثل قربانی و انصاری و شهباززاده را در موقعیت گلزنی قرار داد اما مهاجمین کم دقت استقلال فرصت ها را یکی پس از دیگری به هدر می دادند. بهترین فرصت استقلال را وریا غفوری در دقیقه 92 با سوپر واکنش وحید شیخ ویسی از دست داد.

با این نتیجه شاگردان عبدالله ویسی 4 امتیازی شدند و در رده های بالایی جدول باقی ماندند و استقلال هم اولین امتیاز فصلش را گرفت به رده دوازدهم جدول رسید.

نتایج پایانی لیگ برتر  در هفته دوم

استقلال 0 - استقلال خوزستان 0

پارس جنوبی جم 3 - پیکان 2

ذوب آهن 3 - گسترش فولاد 0

پدیده 4 - سپاهان 0


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir