بازیکنان خروجی پرسپولیس چه کسانی هستند؟
لیست خروجی بازیکنان پرسپولیس تا حدودی مشخص شده است که درادامه اسامی بازیکنان را مشاهده خواهید کرد.

آخرین اخبار از لیست خروجی پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها با جذب گادوین منشا و شجاع خلیل‌‌زاده رسماً وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند. در واقع لیست ورودی آنها با این دو بازیكن لیگ برتری پربار شد اما لیست خروجی برانكو نیز تقریباً آماده است. در واقع برانكو ایوانكوویچ می‌داند چه بازیكنانی را نمی‌خواهد و كدام یارانش را برای لیست 18 نفره، لیست زیر 21 سال و سپس لیست جوانان در نظر دارد.

البته هنوز خارجی‌ها تكلیف مشخصی ندارند و به غیر از بوژیدار رادوشوویچ كه در فصل آینده نیز در تیم می‌ماند و گادوین منشا كه به تازگی جذب تیم شده، دو سهمیه خارجی دیگر برای پرسپولیس باقی می‌ماند كه با درخواست برانكو پر می‌شود‌؛ یك سهمیه غیر آسیایی و دومی سهمیه خارجی – آسیایی.

از سوی دیگر لیست خروجی سرخپوشان نیز كم‌كم تكمیل می‌شود. رامین رضاییان اولین نفری بود كه از این تیم جدا شد. شهاب زاهدی كه به صورت قرضی به ماشین‌سازی رفته بود هم از این تیم رضایتنامه گرفت و رفت.

تكلیف محمدامین آرام‌طبع نیز كاملاً مشخص است و از پرسپولیس می‌رود ولی بحث در مورد چند بازیكن دیگر همچنان ادامه دارد. احسان علوان‌‌زاده كه برای فصل آینده از لیست زیر 23 سال تیم خارج می‌شود و یك سهمیه لیگ را پر می‌كند، به احتمال زیاد از لیست برانكو خارج خواهد شد. برانكو به دنبال جذب 18 بازیكن مورد تأیید خود در لیست بزرگسالان است و امكان حفظ علوان‌‌زاده بسیار كم است.

شهاب كرمی نیز برای ماندن شانس كمی دارد درست مثل حامد آقایی مدافع جوان پرسپولیس كه در این فصل، حتی وقتی سرخپوشان هیچ بازیكنی در خط دفاع نداشتند و مجبور به استفاده از وینگرها و هافبك‌ها در دفاع شدند، نتوانست اعتماد برانكو را جلب كند.

حالا بحث بر سر چند بازیكن دیگر است‌؛ سامان نریمان‌جهان، علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه و البته كمال كامیابی‌نیا كه مشخص نیست تكلیف ماندن یا رفتن‌شان چه خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی