برد بارسلونا
بارسلونا در شبی که چند مهره اصلی خود را در اختیار نداشت، با سه گل میزبانش سلتاویگو را از پیش‌رو برداشت.
هفته‌ دهم رقابت‌های لیگا با انجام دو دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی بارسلونا موفق شد با سه گل سلتاویگو را از پیش‌رو بردارد تا با 31 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی سلتاویگو برگزار شد، این بازیکنان بارسلونا بودند که از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند. این در حالی بود که تیم میزبان تنها چشم به ضد حملات دوخته بود.

شاگردان "تاتا مارتینو" برای رسیدن به گل نخست خود زیاد انتظار نکشیدند. آنها در دقیقه‌ 9 توسط "آلکسی سانچس" گل نخست خود را به ثمر رساندند. در دقیقه‌ 11 "مسی" گل دوم آبی اناری‌ها را وارد دروازه‌ حریف کرد، اما داور گل او را به خاطر قرار گرفتن در آفساید مردود اعلام کرد.

در ادامه بازی بازیکنان بارسلونا صاحب چند موقعیت دیگر گلزنی شد، اما توپ‌ها پس دیگری از دست رفت تا نیمه اول با همین نتیجه‌ به پایان برسد.

در دقیقه‌ 48 "سسک فابرگاس" گل دوم آبی اناری‌ها را روی پاس "لیونل مسی" به ثمر رسید. ضربه "فابرگاس" پس از برخورد با تیر عمودی دروازه‌ به دروازه‌بان حریف خورد و وارد دروازه‌ شد تا این گل به نام دروازه‌بان سلتاویگو ثبت شود. تنها شش دقیقه‌ بعد "لیونل مسی" این بار هم با پاسی زیبا "فابرگاس" را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بار دیگر خود "فابرگاس" گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا در نهایت بازی با همین نتیجه‌ به پایان برسد.

"خراردو مارتینو" ، سرمربی آبی اناری‌ها در این دیدار به چند بازیکن اصلی خود از جمله "ژاوی هرناندز" ، "نیمار داسیلوا" ، "خاویر ماسکرانو" و "جرارد پیکه" استراحت داد و از آنها استفاده نکرد.

در دیدار بعدی جدال دو تیم اسپانیول و مالاگا برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی‌های هفته‌ یازدهم امشب (چهارشنبه) با انجام چهار دیدار پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از سویا پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی بارسا با 31 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آتلتیکو مادرید و رئال مادرید به ترتیب با 27 و 22 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
پیروزی پر گل آتلتیکو مادرید در لیگا
بسکتبال بازی کردن محمدرضاشاه+ عکس
وصیت نامه محسن قهرمانی و پاره شدن مانتوی همسرش
همسر و دختر اینیستا+ عکس
دختران فابرگاس و دنی آلوس+ تصاویر