دژاگه
با پیروزی دو تیم منچستر‌یونایتد و منچستر‌سیتی هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه یافت.
هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری شش دیدار ادامه یافت که در یکی از آنها فولام در خانه از تیم منچستر‌سیتی پذیرایی کرد که این دیدار در پایان با برتری 4 بر 2 منچستر‌سیتی به پایان رسید تا یاران دژاگه یک شکست دیگر را در کارنامه خود ببینند. در این دیدار بازیکنان منچسترسیتی مهمان شروع بهتری داشتند و موفق شدند در دقیقه 23 با ضربه کاشته زیبای "یحیی توره" ساحل عاجی به گل نخست خود دست یابند. در ادامه مهمان بار دیگر به گل رسید. اینبار "ونسان کمپانی" مدافع بلژیکی موفق شد در دقیقه 42 گل دوم تیمش را روی غفلت مدافعان فولام به ثمر برساند تا مهمان با خیال آسوده به رختکن برود. در نیمه دوم ورق برگشت و میزبان موفق شد دو گل خورده را جبران کند. ابتدا "کایرون ریچاردسون" در دقیقه 50 موفق شد اختلاف را به حداقل برساند و "ونسان کمپانی" در دقیقه 70 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی 2 بر 2 شود. منچستر‌سیتی مهمان که برای ماندن در جمع مدعیان سخت به پیروزی در این دیدار نیاز داشت موفق شد در دقیقه 78 با ضربه "خسوس ناواس" اسپانیایی به گل سوم خود دست یابد. این پایان کار نبود و تیم مهمان که بهترین خط حمله لیگ برتر را در کارنامه خود دارد موفق شد در دقیقه 83 با ضربه "جمز میلنر" تازه‌وارد گل چهارم خود را نیز وارد دروازه فولام کند تا این دیدار در نهایت با برتری 4 بر 2 منچستر‌سیتی به پایان برسد.

منچستر‌یونایتد نیز در خانه موفق شد با نتیجه 3 بر یک وست‌هام را شکست دهد تا به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سروسامان ببخشد. در این دیدار که میزبان "روبین ‌فان پرسی" را در ترکیب خود نداشت، "دنی ولبک" در دقیقه 26، "عدنان یانوزای" 36 و "اشلی یانگ" 72 گلزنی کردند و تک گل مهمان را نیز "کارلتون کول" در دقیقه 81 ثبت کرد. "وین رونی" در این دیدار در ترکیب تیمش قرار داشت و عملکرد مطلوبی از خود نشان داد.

*تابلو نتایج

فولام 2 – منچستر‌سیتی4

منچستر‌یونایتد 3 – وست‌هام یک

کریستال‌پالاس صفر- نیوکاسل 3

استوک‌سیتی 2 – آستون ویلا یک

ساندرلند صفر- نوریچ صفر

وست‌برومویچ یک – هال‌سیتی یک

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دودیدار برگزار می‌شود که در آن ساوت‌همپتون در خانه از تاتنهام پذیرایی خواهد کرد و سوآنزی به دیدار اورتون می رود. دوشنبه نیز در حساسترین دیدار این هفته لیگ برتر آرسنال در خانه از چلسی پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی لیورپول با یک بازی بیشتر و 36 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های منچستر‌سیتی و آرسنال با 35 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
سوآرس با لیورپول تمدید کرد
علاقه نکونام به عدد 6+ عکس
معرفی بازیگران استقلالی توسط سحر قریشی+ عكس
شوخی پرسپولیسی ها با مجیدی+ عکس
پیام شادمهر برای استقلالی ها+ عكس