بارسلونا
حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم لیگا با تساوی بدون گل به پایان رسید.
هفته نوزدهم رقابت های لیگ اسپانیا با برگزاری 3 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی اتلتیکو مادرید برابر بارسلونا به تساوی بدون گل رضایت داد. در این دیدار تیم مادریدی بازی را بهتر شروع کرد و می‌توانست در همان دقایق نخست با ضربه "دیگو کاستا" به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

بارسلونا که "نیمار" و"لیونل مسی" را در این دیدار روی نیمکت قرار داده بود در دقیقه 17 با ضربه "پدرو" خطرناک ظاهر شد. در اواسط نیمه نخست مسابقه "اندرس اینیستا" با مصدومیت مواجه شد اما تا پایان نیمه نخست در میدان باقی ماند و جای خود را به "لیونل مسی" داد.

بارسا در اواسط نیمه دوم "نیمار" را نیز به بازی آورد تا قدرت هجومی تیم خود را افزایش دهد اما این تیم در رسیدن به گل ناکام بود. تیم مادریدی در اواخر نیمه دوم سراپا حمله شد با این حال نتوانست راه دروازه بارسلونا را پیدا کند تا این دیدار حساس در پایان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در دیگر دیدارها تیم فوتبال سلتاویگو در ورزشگاه خانگی خود میزبان والنسیا بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد."چارلز" در دقایق 50 و 78 برای میزبان گلزنی کرد و تک گل میهمان را "دنی پاریو" در دقیقه 23 به ثمر رساند.سلتاویگو با این برد 19 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول رده بندی صعود کرد و والنسیا در امتیاز 23 باقی ماند.

همچنین اتلتیک بیلبائو که در این فصل نتایج بسیار خوبی را گرفته و در رده چهارم جدول رده بندی جای دارد، در ورزرشگاه خانگی خود ،سن‌مامس میزبان آلمریا بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه پرگل 6 بر یک شکست دهد.

"میکل ریکو" در دقیقه 6، "هررا" 11، "لاپورته" 30، "آدوریز" 52 و "ایبای" 68 و 87 (پنالتی) برای میزبان گلزنی کردند و تک گل آلمریا توسط "باربوسا" در دقیقه 34 وارد دروازه بیلبائو شد.بیلبائو با این برد 36 امتیازی شد و جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد و آلمریا در امتیاز 19 باقی ماند.

سایر بازی های این هفته یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی رئال‌مادرید در خانه اسپانیول به دیدار این تیم خواهد رفت.

در جدول رده بندی بارسلونا با 50 امتیاز توانست به لطف تفاضل گل بهتر قهرمان نیم فصل لیگا شود. اتلتیکو مادرید با همین تعداد امتیاز دوم شد و رئال مادرید با 44 امتیاز و یک بازی کمتر سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
آغاز هفته نوزدهم لیگا
خودروهای لوکس مسی+ تصاویر
محسن مسلمان و همه زندگی اش+ عكس
خوشگذرانی عجیب اسطوره فوتبال ایران!
قهقهه فردوسی پور+ عکس