صعود منچستریونایتد
منچستریونایتد با برتری خارج از خانه برابر ساوتهمپتون به رده سوم لیگ برتر صعود کرد.
هفته‌ پانزدهم لیگ برتر با دیدار ساوتهمپتون و منچستریونایتد در ورزشگاه سنت ماری به پایان رسید که این دیدار با برتری دو بر یک شیاطین سرخ همراه شد.

ابتدا این تیم مهمان بود که موفق شد در دقیقه‌ 12 با ضربه "روبین فان پرسی" به گل برسد. پس از این گل "کریس اسمالینگ" به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به "جانی اوانز" داد.

پس از این گل بازیکنان ساوتهمپتون توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند موقعیت جدی روی دروازه حریفشان ایجاد کردند که در یکی از صحنه‌ها "گراتزیانو پله" مهاجم ایتالیایی موفق شد در دقیقه‌ 31 روی اشتباه "مروان فلاینی" گل تساوی را به ثمر برساند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز باز هم ساوتهمپتون میزبان بود که تیم برتر بود و چند موقعیت جدی را خلق کرد که درخشش "دِخیا" مانع از جلو افتادن میزبان شد تا این که همکاری "وین رونی" و "روبین فان‌ پرسی" باعث شد تا مهاجم هلندی گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند تا سه امتیا‌ز حساس این دیدار نصیب شاگردان "فان‌ خال" شود.

به این ترتیب لوئیس فان خال موفق شد همکار سابق خود "رونالدو کومان" را که هدایت ساوتهمپتون را بر عهده دارد شکست دهد و برای اولین بار منچستر را به بالاترین جایگاه خود در این فصل که رده سوم است، برساند.

این پنجمین پیروزی پیاپی شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس بود. یونایتد با این برد 28 امتیازی شد و پس از چلسی (36 امتیاز) و منچسترسیتی (33 امتیاز) در مکان سوم جدول لیگ برتر ایستاد.

هفته‌ شانزدهم لیگ برتر از روز شنبه آغاز می‌شود که حساس‌ترین دیدار هفته‌ را منچستریونایتد و لیورپول برگزار خواهند کرد که این بازی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست آرسنال و پیروزی منچستر‌سیتی در لیگ برتر
دختران ایرانی عشق سرعت + تصاویر
پیشنهاد بی‌شرمانه‌ فوتبالیست ایرانی به مهماندار هواپیما
کری‌خوانی دختر مدافع پرسپولیس برای استقلالی‌ها + عکس
سلفی زورکی با فردوسی‌پور + عکس