توقف بارسلونا
بارسلونا با توقف برابر ختافه نتوانست اختلاف دو امتیازی با رئال مادرید در صدر جدول را حفظ کند.
هفته پانزدهم لیگا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده بارسلونا و ختافه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان "لوئیس انریکه" که از برتری برابر پاری سن ژرمن روحیه گرفته بودند برای کسب پیروزی و حفظ رده دومی به میدان رفتند ولی دفاع خوب بازیکنان ختافه این اجازه را به تیم پرستاره بارسلونا نداد تا 2 امتیاز حساس از دست آبی و اناری ها بپرد.

در نیمه نخست بازی دو صحنه مشکوک به پنالتی نیز برای هر دو تیم رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در نیمه دوم بازی، آبی اناری ها روند هجومی تری به خود گرفته و از آن سو میزبان رده دوازدهمی بارسا کاملا در لاک دفاعی فرو رفت اما باز هم ضربات بازیکنان بارسا از جمله ضربه ایستگاهی هنرمندانه "لئو مسی" با برخورد به تیرک افقی دروازه ختافه راه به جایی نبرد تا در نهایت شاگردان لوئیز انریکه با از دست دادن این دو امتیاز خارج از خانه و دومین تساوی بدون گل خود در این فصل در فاصله چهار امتیازی صدر جدول قرار بگیرند.

رئال مادرید با درخشش "کریستیانو رونالدو" موفق شد با نتیجه 4 بر یک آلمریا را شکست دهد. رونالدو در این دیدار 2 بار گلزنی کرد. دیگر گل های رئال را نیز "ایسکو" و "بیل" به ثمر رساندند تا بیستمین برد پیاپی نیز نصیب رئال شود.

در دیگر دیدار والنسیا با 3 گل رایووایکانو را شکست داد تا همچنان بین مدعیان باقی بماند.

در جدول رده‌بندی رئال مادرید با 39 امتیاز در صدر قرار دارد. بارسلونا پس از توقف برابر ختافه 35 امتیازی شد و اتلتیکومادرید نیز با 32 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بیستمین برد متوالی رئال
طراحی ماشین پسر قلعه نویی به مناسبت اربعین + عكس
بازیكن استقلال در پیاده روی اربعین بین نجف و كربلا + عكس
قهرمان تكواندو در كنار دو دخترش + عكس
ناهار کریسمس سوپراستارهای رئال مادرید + تصاویر