شکست چلسی
در رقابت های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، چلسی شکست سنگینی خورد، منچسترسیتی پیروز شد و سایر مدعیان هم مساوی کردند.
رقابت های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس با انجام 10 دیدار به پایان رسید. در مهم ترین دیدار این هفته، چلسی در ورزشگاه وایت هارت لین تاتنهام به میدان رفت که در پایان با شکست پنج بر سه زمین مسابقه را ترک کرد. در این دیدار "دیگو کاستا" در دقیقه 18، "ادن ازار" 62 و "جان تری" 87 برای چلسی گلزنی کردند. "هری کین" 30 و 52، "دنی رز" 44 و "آندروس تاونسند" 45 (پنالتی) و "ناصر چادلی" 78 نیز دروازه تیم میهمان را باز کردند تا بدین ترتیب شکستی سنگین را به تیم "ژوزه مورینیو" تحمیل کنند. چلسی با این شکست 46 امتیازی ماند اما صدرنشینی در لیگ برتر را حفظ کرد. تاتنهام هم 34 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

منچستریونایتد هم در زمین استوک سیتی به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این دیدار ابتدا "رایان شوکراس" در دقیقه دو برای استوک سیتی گلزنی کرد اما "رادامل فالکائو" 26 گل خورده شیاطین سرخ را جبران کرد تا کار به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان دیدار پابرجا ماند تا امتیازها تقسیم شوند. یونایتدها با این تساوی 37 امتیازی شدند و در رتبه سوم باقی ماندند. استوک سیتی هم با 26 امتیاز یازدهم است.

منچسترسیتی در زمین خانگی به مصاف ساندرلند رفت و موفق شد با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم به برتری برسد. "یحیی توره" 57، "استون یووتیچ" 66 و "فرانک لمپارد" 73 برای سیتی گلزنی کردند. گل های ساندرلند را هم "جک رودول" 68 و "ادم جانسن" 71 وارد دروازه سیتی کردند. منچسترسیتی با این پیروزی موفق شد شمار امتیازهای خود را به 46 رسانده تا با چلسی صدرنشین هم امتیاز شود. آنها همچنین از نظر تعداد پیروزی، تساوی، شکست، گل زده و گل خورده نیز با هم مساوی هستند.

آرسنال هم که در هفته دهم لیگ برتر انگلیس در خانه ساوتهمپتون به میدان رفته بود با شکست دو بر صفر سنت مری را ترک کرد. در این دیدار "سادیو مانه" 34 و "دوشان تادیچ" 56 برای ساوتهمپتون گلزنی کردند تا تیمشان را به پیروزی برسانند. آرسنال با این شکست 33 امتیازی ماند تا به رده ششم سقوط کند. ساوتهمپتون هم با 36 امتیاز به رتبه چهارم رسید.

لیورپول نیز در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس امتیاز از دست داد. آنها در آنفیلد میزبان لسترسیتی که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده بودند اما با تساوی دو بر دو مقابل این تیم متوقف شدند. هر دو گل لیورپول را "استیون جرارد" در دقیقه های 17 و 40 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه لسترسیتی کرد. در نیمه دوم اما "دیوید نوجنت" 58 و "جفری اسکالوپ" 60 دو گل خورده را جبران کرده و کار را به تساوی کشاندند. لیورپول با این تساوی 29 امتیازی شد و در رده هشتم قرار گرفت. لسترسیتی هم با 14 امتیاز همچنان در قعر جدول رده بندی قرار گرفته است.

** نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

* استون ویلا صفر – کریستال پالاس صفر

* هال سیتی 2 – اورتون صفر

* نیوکاسل 3 – برنلی 3

* کویینز پارک رنجرز یک – سوانسی سیتی یک

* وستهام یک – وست برومویچ آلبیون یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
برد پرگل لیورپول مقابل سوآنزی
مراسم ازدواج ستاره والیبال ایران + تصاویر
دیوید بکام در حال بچه داری + عکس
محمد قاضی و دخترش در جشن سال نو میلادی + عکس
رونالدو و پسرش در آستانه سال نو + عکس