تورنمنت چهارجانبه مشهد
برنامه اردوی تمرینی تیم فوتبال پدیده و دیدارهای تدارکاتی این تیم برای تعطیلات نیم فصل مشخص شد.
تیم فوتبال پدیده از دهم دی‌ماه یک اردوی 8 روزه را در جزیره کیش برگزار می‌کند و از 19 دی ماه نیز در یک تورنمنت چهار جانبه به میزبانی مشهد حضور پیدا می‌کند تا با آمادگی هرچه بیشتر پا به نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بگذارد.

پیش از این قرار بود پدیده اردوی تدارکاتی خود را در کشور امارات برگزار کند اما با توجه به برگزاری این تورنمنت چهار جانبه، پدیده به کیش سفر می‌کند. در تورنمنت چهار جانبه‌ای که به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد علاوه بر پدیده، سه تیم از بین سپاهان، فولاد، تراکتورسازی و ملوان نیز حاضر خواهند بود. علیرضا مرزبان و هسلر از روز دهم دی‌ماه به جمع بازیکنان پدیده اضافه می شوند.

همچنین بر اساس آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه پدیده، هنوز وضعیت رضا عنایتی برای جدایی از این تیم مشخص نیست ولی کادرفنی پدیده با جدایی عنایتی و حضورش در استقلال مشکلی ندارد. پیش از این هم علیرضا مرزبان اعلام کرده بود که اختیار ماندن و یا رفتن عنایتی در دست خود اوست.

عنایتی از چند روز پیش عکس‌هایی از زمان حضورش در تیم فوتبال استقلال را در شبکه‌های مجازی منتشر کرده بود که خود این بازیکن گفته بود به هر حال استقلال جزو خاطرات خوب من در گذشته است اما اینکه انتشار این عکس‌ها به دلیل پیوستنم به استقلال باشد را تکذیب می‌کنم.

به نظر می‌رسد بعد از آنکه رضا حقیقی قصدش را برای جدایی از پرسپولیس اعلام کرد، مسئولان پدیده به صورت جدی‌تر از گذشته به دنبال جذب این بازیکن هستند. همچنین حضور آندرانیک تیموریان در پدیده منتفی شده و همین هم احتمال حضور حقیقی را قوت می‌بخشد.

پیش از این جدایی عباس محمدرضایی، وحید عسگری، روح‌الله باقری، عبدالله ممبینی، و کیوان امرایی از تیم فوتبال پدیده قطعی شده بود.

تیم فوتبال پدیده در حال حاضر با 20 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی حضور دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
استیلی سرمربی راه آهن باقی ماند
سلفی جالب دختران رئیس باشگاه تیم آرژانتینی + تصاویر
گزارشگر مشهور ورزشی در كنار همسرش + عكس
پیتر کراچ منتظر فرزند دومش است + تصاویر
رده بندی باشگاه های فوتبال آسیا