مهمانی همیلتون
قهرمان فرمول 1 در بورلی هیلز دیدارهایی با ستاره های موسیقی "جی زی"، "کانیه وست"، "کلی رولند"، "نیک جونز"، "ریحانا" و "نیکی میناج" داشت.
"لوئیس همیلتون"(Lewis Hamilton) پیش از برگزاری مراسم "گرمی" به ستاره های جهانی پیوست و آنها را در مهمانی خود دعوت کرد تا از حمایت های آنها پس از جدایی از "شرزینگر"(Scherzinger) تشکر کند.

قهرمان فرمول 1 در بورلی هیلز دیدارهایی با  ستاره های موسیقی "جی زی"(Jay-Z)، "کانیه وست"(Kanye West)، "کلی رولند"(Kelly Rowland)، "نیک جونز"، "ریحانا"(Rihanna) و "نیکی میناج" داشت.




این قهرمان سی ساله سکوت خود را پس از جدایی از "نیکول شرزینگر"، در حالی که هفت سال از آنها می گذشت، شکست.



او از دوستان و هوادارانش که در توئیتر از او حمایت کردند، تشکر نمود. وی در صفحه شخصی اش نوشت: «سلام به همه، می خواهم از همه شما برای تمام عشق و حمایت های تان طی این مدت، تشکر کنم.

"همیلتون" روز جهارشنبه به لندن برگشته بود تا شاید بتواند رابطه اش با "شرزینگر" را نجات دهد. راننده مرسدس از یک پرواز چارتر برای سفر از اسپانیا به انگلستان استفاده کرد.



او زمانی به انگلستان بازگشت که فهمید "شرزینگر" هنوز به راننده مرسدس عشق می ورزد.
"شرزینگر" گفته است از زمانی که رابطه طولانی مدت و رمانتیکش را با همیلتون قطع کرده، افسرده شده است.



او در مصاحبه با یک نشریه انگلیسی گفته است: «افسرده شده ام و نمی توانم کار کنم. این سخت ترین تصمیمی بود که باید می گرفتم اما ما آن را با هم انجام دادیم».

با این حال، نیکول می گوید آنها علی رغم قطع رابطه شان هنوز هم به یکدیگر علاقه دارند. او در این مصاحبه افزود: «من لوئیس را دوست دارم و می دانم او هم من را دوست دارد».
«ما برای یکدیگر شادی و بهترین ها را آرزو می کنیم. من سعی می کنم در تصمیم که هم اکنون گرفته ام، قوی بمانم».




تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
همیلتون از نیکول شرزینگر جدا شد + تصاویر
دیوید بکام در مراسم بفتا + تصاویر
یحیی گل محمدی در کنار همسر و دخترش + عکس
سومین خالکوبی مسی + عکس
علاقه عمران زاده به کودکان + عکس