ابراهیموویچ(Ibrahimović)، ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن این روزها در حال گذراندن محرومیت دو جلسه‌ای است که پس از تکل خشنی که روی پای بازیکن سنت‌اتین رفت، نصیبش شد.

دوری «ایبرا» از زمین مسابقه او را از رسیدن به سایر علایقش دور نكرده است. «غول سوئدی» پاریسی‌ها این روزها در اندیشه بستن قراردادی تجاری با برند ایتالیایی «لامبورگینی» است كه به عنوان سفیر این كمپانی اتومبیل‌سازی فعالیت كند.

"زلاتان" كه پیش از این با خریدن اتومبیل‌های گران‌قیمتی مثل فراری، پورشه، مازراتی و مرسدس نشان داده بود علاقه زیادی به دنیای سرعت و البته رانندگی دارد، حالا خیز بلندی برداشته تا بتواند صاحب لامبورگینی ویژه‌ای شود كه این كمپانی ایتالیایی برایش در نظر گرفته است.

زلاتان البته در كتاب بیوگرافی‌‌اش از «عشق به سرعت» داشتن حرف زده و نوشته است: «بله‌؛ من با سرعت زیاد رانندگی كرده‌ام و با اتومبیل پورشه توربویی كه داشته‌ام، بیش از 300 كیلومتر در ساعت رانندگی كرده‌ام و حسابی پلیس‌ها را وحشت زده كرده‌ام. البته وقتی خودم را به جای طرف مقابل (پلیس) می‌گذارم، می‌بینم كه فكر می‌كنند من حتماً یك شورشی هستم.»

«ایبرا» كه همین چند وقت قرارداد تازه‌ای با «ولوو» - كمپانی اتومبیل‌سازی سوئد - منعقد كرده و از علاقه‌‌اش برای پیشرفت این كمپانی در دنیا حرف زده است، حالا برنامه‌ریزی كرده تا سفیر كمپانی «لامبورگینی» در سوئد شود.

در واقع این خبری است كه روزنامه سوئدی «اكسپرسن» آن را منتشر كرده و برای صحت ادعایش نقل‌قولی هم از "یوهان مارتنسن"، رئیس فروش این كمپانی در مالمو آورده است: «هدف ما این است كه برای سال اول 15 دستگاه اتومبیل وارد سوئد كنیم و بعد رفته رفته این تعداد را افزایش دهیم. البته خیلی‌ها از ما می‌پرسند كه شایعه همكاری "زلاتان" با ما صحت دارد یا خیر كه باید بگویم بله. ما با "زلاتان" تماس گرفته‌ایم و او هم در این مورد به ما چراغ سبز نشان داده است.» "زلاتان" نزدیك به یك سال پیش یعنی در ژانویه 2013 برای تبلیغ كمپانی «نایكی» در حال رانندگی با اتومبیل لامبورگینی گالاردوی صورتی‌رنگی دیده شد‌؛ درست همرنگ با همان مدل كفشی كه كمپانی نایكی در آن برهه زمانی تبلیغ می‌كرد.

مدل لامبورگینی كه «ایبرا» سوار شده بود، بین 150 تا 215 هزار یورو ارزش‌گذاری شده بود‌؛ یعنی تقریباً معادل دستمزد یك هفته این بازیكن در پاری‌سن‌ژرمن.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir