بسکتبال بازی کردن سریع ترین مرد جهان در برزیل + تصاویر
"اوسین بولت" روز پنجشنبه در ورزشگاه کوچکی در شهر ریودوژانیرو برزیل حضور یافت و در زمین بسکتبال به انجام حرکات نمایشی پرداخت.

این ورزشکار بزرگ که تا به حال شش بار مدال طلای المپیک را به گردن آویخته به نظر می رسد در ریو نیز می تواند سه مدال دیگر بر آنها بیافزاید. او سه طلا را در المپیک 2008 پکن و 3 طلای دیگر را در المپیک 2012 لندن به دست آورد.

"بولت"(Usain Bolt) می گوید: «شاید ریو آخرین المپیک من باشد اما من می خواهم خود را در آن ثابت کنم. من هم اکنون بسیار هیجان زده ام و از حضور در این محل به طور جدی خوشحالم».

"بولت" که برای یک رویدار ورزشی این روزها در ریو است، 30 دقیقه از زمان خود را در مجموعه ورزشی مانگیرای این شهر گذراند. بسیاری از مردم باور نمی کنند که "بولت"، سریع ترین مرد جهان، که همیشه در استادیوم ماراکانا دیده می شود، در این استادیوم کوچک، بسکتبال بازی کرده باشد.

"بولت" در حال بازی بسکتبال عکس های متعددی نیز گرفت. او در کنار هواداران و حاضران در ورزشگاه عکس های سلفی هم انداخت. انجام دو بیست متر با چند نفر از ورزشکاران و تهیه ویدئو از این مسابقه نیز از دیگر رویدادهای این روز بود.

بسکتبال بازی کردن سریع ترین مرد جهانبسکتبال بازی کردن سریع ترین مرد جهان
بولتبولت
27a4b12300000578-0-image-a-19_1429225270611.jpgبولت
بولت

این استادیوم در یکی از محلات ریو که با عنوان "فاولا" شناخته می شود، واقع شده است. ریو بیش از 1000 فاولا دارد. فاولا ها مناطقی فقیر نشین هستند که زمینه جرم و جنایت در آنها بالا است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ