امیر تتلو سراغ مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال رفت! + عکس
خواننده جنجالی و زیرزمینی که داعیه فوتبالیست شدن دارد، از احتمال حضور در تیم های خارجی خبر داده است!

یکی از خواننده های زیرزمینی مدتی است حرف از فوتبالیست حرفه ای شدن می زند و یک بار نیز در محل تمرینات پرسپولیس حاضر شد که به وی اجازه تمرین ندادند و برای این تیم و بازیکنانش نیز دردسرساز شد.

این خواننده غیرمجاز در این مدت رابطه بسیار نزدیکی با پیام صادقیان پیدا کرد به طوری که برخی معتقدند یکی از دلایل افت فاحش صادقیان به همین مسئله مربوط است.

وی اخیرا با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی از قطع ارتباط با صادقیان و تمرین با مهرداد اولادی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال خبر داده و همچنین مدعی شده که ممکن است به یک تیم حرفه ای خارجی بپیوندد!

بخش هایی از متن منتشر شده این خواننده را بخوانید: «... اینجا جلو یک میلیون نفر اعلام میكنم "غلط كردم" راجع به فوتبال حرف زدم و دیگه هم با "پیام صادقیان" و هیچ فوتبالیستِ دیگه اى كار ندارم و فقط سعى میكنم با "مهرداد اولادى" تمرین كنم ، اونم چون الآن تو هیچ تیمى نیست و قول میدم به محضِ اینكه ایشون هم وارد هر تیمى شد ارتباطم رو باهاش قطع كنم!! اونم به خاطر اینكه به هوادارام و به پدرِ مرحومَم قول دادم و باید فوتبالیست شَم و میخوام واقعاً این كار رو براى اولین بار تو تاریخ انجام بدم !! سعى میكنم كه برسم به یه تیم حرفه ایِ خارجى تا رو حرفم مونده باشم !! چند تا تیمِ خارجى هم صحبت كردم گفتن چون طرفدارِ بالاى یک میلیون داره واسه باشگاه خوبه و اگه تو تِست ها قبول شِه قبولش میكنیم پس انگیزشَم دارم و میخوام تلاشمو بكنم شاید شد !!! از همه ى روزنامه هاى ورزشى و مسئولین خواهش میكنم راجع به من هیچ حرفى نزنن دیگه آقا من غلط كردم دیگه از این بالاتر ؟!؟!»

امیر تتلو و مهرداد اولادىامیر تتلو و مهرداد اولادى



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir