ستاره های تنیس زنان جهان در مراسم افتتاحیه مسابقات پورشه + تصاویر
ستاره های تنیس زنان جهان در مراسم افتتاحیه جایزه بزرگ تنیس پورشه حاضر شدند.

"ماریا شاراپوا"(Maria Sharapova) مدافع عنوان قهرمانی در کنار بازیکنانی نظیر "آنا ایوانویچ"(Ana Ivanovic)، "کارولین وزنیاکی"(Caroline Wozniacki)، "سابین لیسیکی"(Sabine Lisicki) و "آنجلیک کربر"(Angelique Kerber) پیش از مسابقه افتتاحیه، در اشتوتگارت به یکدیگر ملحق شدند. در این مراسم که گروهی از کودکان مدرسه ای نیز در آن حضور داشتند، زنان تنیسور جوان با لباس هایی بسیار زیبا و فاخر در مقابل دوربین ها عکس گرفتند.

ستاره های تنیس زنان جهانستاره های تنیس زنان جهان
ستاره های تنیس زنان جهانستاره های تنیس زنان جهان
ستاره های تنیس زنان جهانستاره های تنیس زنان جهان
ستاره های تنیس زنان جهانستاره های تنیس زنان جهان

"سرنا ویلیامز"(Serena Williams)، تنیسور شماره یک زنان جهان، بزرگ ترین غایب این جمع بود، ظاهراً وی بعد از سری مسابقاتی که هفته گذشته در ایتالیا برگزار شد، هنوز به آمادگی کامل دست نیافته است. "ویلیامز" پس از شکست دادن "سارا ارانی"(Sara Errani) در این مسابقات گفت: «من هنوز به طور کامل آماده نیستم و نمی توانم مسابقات بسیار جدی را پشت سر بگذارم».

این مسابقات رخدادی است که در آن رده دوم برترین تنیس باز زن جهان انتخاب می شود؛ در حال حاضر "سیمونا هالپ"(Simona Halep) در لیست تنیسورهای زن جهان رقابت تنگاتنگی با "شاراپوا" برای دستیابی به این عنوان دارد. تنیسور روسی برای دستیابی به این عنوان باید حداقل به دور نیمه نهایی مسابقات برسد.

شاراپواشاراپوا

با این حال، "شاراپوا" که سال گذشته قهرمان مسابقات اشتوتگارت شد، اطمینان زیادی به بهبود رنک جهانی خود دارد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ