ناسزا گویی رونی کلمن به آنهایی که برنامه اش در ایران را به هم زدند
رونی کلمن آمریکایی به میزبانانش و آنها که برنامه اش در ایران را به هم زدند ناسزا گفت.

بدنساز و قهرمان پرورش اندام سرشناس آمریکایی که برای برگزاری دوره آموزشی به ایران آمده بود از بهم خوردن برنامه هایش با لحن زشتی ابراز تاسف کرد.

"کلمن" ظاهرا قرار بوده پس از بازگشت به کشورش نمایشی برای طرفدارانش در آمریکا ترتیب بدهد که به دلیل جابجا شدن پرواز، برنامه اش به هم می خورد. همین مساله باعث می شود تا او در صفحه اینستاگرام خود با قرار دادن عکسی از رویداد Grand Opening این گونه بنویسد: ابتدا از همه هوادارانم که آمده بودند من را ببیند و موفق به این کار نشدند عذرخواهی می کنم. آن {....}ها در تهران کاملا برنامه های پرواز من را بهم ریختند. من الان در آمریکا هستم و قطعا شما را خواهم دید.

"کلمن" البته پیش از این در پستی دیگر با قرار دادن ویدیویی از شبکه خبر، از سفر به ایران و حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا به نیکی یاد کرده و نوشته بود:  ما به مزار سربازان از دست رفته ایران در جنگ رفتیم. کسانی که جان خود را در راه میهن شان می دهند انسان های واقعا قابل احترامی هستند. هیچ فرقی نمی کند که کدام جنگ و برای کدام کشور باشد. فدا کردن جان برای میهن یک فداکاری بزرگ است که باید به آن احترام گذاشت و تعظیم کرد. با تقدیم احترام برای تمام کسانی که در سراسر جهان در راه وطن جان داده اند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir