رقص دنیل استاریج با یک دختر نوجوان + تصاویر
"دنیل استاریج" به دلیل رقص خاصش شناخته شده است. اما او این بار این حرکات را نه برای شادی گل که برای یک هوادار خردسال انجام داد.

"استاریج"(Sturridge) در ماه فوریه برنامه رقص ویژه ای داشت و رقص خاصی را با نوجوان بااستعداد اجرا کرد. قبل از این که هر یک از آنها حرکات خود را نشان دهند، از بازیکن سابق چلسی درباره اهمیت رقص و موسیقی در کنار آن سوال شد.

رقص دنیل استاریج با یک دختر نوجوانرقص دنیل استاریج با یک دختر نوجوان

او در پاسخ گفت: «رقص از کودکی، یکی از مهم ترین تحرکات من بوده است. من همیشه عادت به رقص داشته ام. زمانی که بزرگ شدم در منطقه کارائیب بودم، بنابراین رقص بخش مهمی از تربیت من را شامل می شد، موسیقی نیز به همین ترتیب».

"استاریج" ادامه داد: «من قبل از هر بازی موسیقی گوش می دهم اما اینکه چه نوع موسیقی گوش بدهم بستگی به حال و هوای آن زمانم دارد». این بازیکن 25 ساله نشان داده که چندان طرفدار گروه های موسیقی پاپ نظیر " One Direction " نیست علی رغم این که در ماه مارس عکس "لوئیس تاملینسون" از اعضای این گروه را در کنار خود منتشر کرده بود.

"پیزلی" که یکی از بهترین رقصنده های سبک هیپ هاپ به شمار می آید، هیچ زمانی را برای نشان دادن هنر خود از دست نمی دهد. او برخی از حرکات "استاریج" پس از شادی بعد از گل را نیز به این سبک به نمایش می گذارد.

رقص پیزلیرقص پیزلی

بنابر حرکات "پیزلی"(Paisley)، "استاریج" تصمیم گرفته پس از اولین گلی که به ثمر رساند، حرکات رقص پای اردکی انجام دهد. او به شوخی می گوید: «این برنامه آینده من است. حتماً به زودی آن را خواهید دید. این حرکت پاهای اردک نام گذاری شده است».

رقص دنیل استاریجرقص دنیل استاریج

رقص دنیل استاریجرقص دنیل استاریج



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ