بازیکنان لیورپول همراه با همسر و نامزدهایشان در جشن باشگاه + تصاویر
بازیکنان گذشته، حال و آینده لیورپول در مراسم سالانه اهدا جوایز باشگاه دور هم جمع شدند.

"استیون جرارد" گلزن سرخ پوشان که به تازگی از این تیم جدا شده است، پیش از عزیمت به آمریکا و پیوستن به تیم گالاکسی در جشن پایان فصل لیورپول شرکت کرد. این بازیکن سی و چهار ساله در کنار بسیاری از هم تیمی هایش روی فرش قرمز مراسم حاضر شد. این هافبک دوست داشتنی، در خلال مراسم توانست به هوادارانش امضا بدهد.

"جرارد" که کت و شلواری مناسب و کروات مخصوص باشگاه را زده بود، پیش از ورود در ساعت 7 و 30 دقیقه عصر، در مقابل تابلوهای تبلیغاتی حاضر شد و عکس گرفت. پس از شماره 8 سمبولیک و شاخص لیورپول، "ماریو بالوتلی" و "رحیم استرلینگ" وارد شدند.

جراردجرارد

"استرلینگ" که جایزه جوان ترین بازیکن سال را به خود اختصاص داد، به همراه نامزدش "پیگ میلیان" وارد شد. زمانی که این بازیکن تیم ملی انگلستان وارد شد، با فریادهای هوادار به این مضمون که : «رحیم بمان» و «قرارداد را امضا کن» همزمان شد. روز دوشنبه او اعلام کرده بود که به مسئولان از او خواسته اند تابستان، از این باشگاه برود.

استرلینگ و نامزدشاسترلینگ و نامزدش
استرلینگ به عنوان بهترین بازیکنان جوان لیورپولاسترلینگ به عنوان بهترین بازیکنان جوان لیورپول

علی رغم خبرهای تخریب کننده ای که درباره "برندان راجرز" شنیده می شود، مربی لیورپولی ها نیز سه شنبه شب در حالی که لبخند به لب داشت به همراه نامزدش در این مراسم حضور یافت.

liverpool4.jpgبرندان راجرز و نامزدش

راجرز در این مهمانی به "لان آیر" مدیر اجرایی باشگاه و اعضای تیم هدایت لیورپول پیوست، که آنها نیز به همراه همسران و نامزدهایشان به مراسم آمده بودند.

liverpool5.jpgلان آیر و همسرش

"نیک پیکارد" بازیگر انگلیسی که نقش "تونی هاچینسون" را در فیلم "هالی اواکس" بازی می کرد، نیز حضور داشت. برخی از مجری های تلویزیون و رادیو بریتانیا نیز در این مهمانی ستاره ها حضور داشتند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ