بازیکنان منچستریونایتد و همسرانشان در مراسم اهدای جوایز پایان فصل + تصاویر
بازیکنان منچستریونایتد و همسرانشان با بهترین لباس های خود در مراسم بهترین بازیکن سال شرکت کردند.

تیم "لویس فان خال"(Louis van Gaal) که با لباس های رسمی در مراسم بهترین بازیکنان سال شرکت کرده بودند باید خود را پس از یک سال فاصله برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند. "وین رونی"(Wayne Rooney) و همسرش "کولین" نیز در میان سایر مهمانان حضور داشتند و مشتاق بودند تا بفهمند چه کسانی جایزه بهترین های فصل را از آن خود می سازند.

وین رونی و همسرشوین رونی گلزن منچستریونایتد و همسرش کولین

"داوید دخیا"(David de Gea)، که زمزمه هایی جدی از انتقال او در تابستان امسال به رئال مادرید شنیده می شود نیز به همراه نامزدش "ادورن گارسیا" که خود را برای حضور در "یورو ویژن" آماده می کند، به این مراسم آمده بود.

بازیکن سابق اتلتکیومادرید که نخستین جایزه خود را دریافت می کرد و قراردادش سال آینده به پایان می رسد، گفت: «من می خواهم از هم تیمی هایم تشکر کنم، آنها این فصل فوق العاده بوده اند. من آنها را دوست دارم».

"لویس فان خال" پیشتر هشدار داده بود که ستاره های منچستریونایتد در تابستان امسال تغییراتی بسیار جدی را به خود خواهند دید. وی در این رابطه گفته است: «من فکر نمی کنم که شما باید تمام انتخاب هایتان را حفظ کنید زیرا زمانی که شما بازیکنان دیگری می خرید، هنوز محرک های دیگری دارید».

وی ادامه داد: «من فکر می کنم انتخاب های ما نامتوازن بوده اند. ما آنها را برای آینده مدیریت کرده ایم در حالی که باید برای قهرمانی برنامه ریزی می کردیم». در این مراسم به "آندراس پریرا"(Andreas Pereira) به عنوان بهترین بازیکن جوان رأی داده شد. او که اخیراً قراردادی سه ساله با باشگاهش امضا کرده، از دریافت جایزه بسیار خوشحال به نظر می رسید.


روبین فن پرسی و دیلی بلیند به همراه همسر فن پرسی"روبین فن پرسی" و "دیلی بلیند" در کنار هم به همراه همسر "فن پرسی"، "بشرا"

آنخل دی ماریا و همسرش جرجلینا کاردوسو"آنخل دی ماریا" و همسرش "جرجلینا کاردوسو"

رادامل فالکائو به همراه همسرش لورلی"رادامل فالکائو" به همراه همسرش "لورلی"

ویکتور والدس و همسرش یولاندا کاردونا"ویکتور والدس" و همسرش "یولاندا کاردونا"

مایکل کاریک به همراه همسرش لیزا"مایکل کاریک" به همراه همسرش "لیزا"

کریس اسمالینگ با همسرش سام کوک"کریس اسمالینگ" با همسرش "سام کوک"

مارکوس روخو به اتفاق اوژنیا لوساردو"مارکوس روخو" و "اوژنیا لوساردو"



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ