لوئیس همیلتون در مراسم خیریه جشنواره کن 2015 + تصاویر
لوئیس همیلتون در مراسمی که با حضور ستاره های سینما برای مقابله با ایدز در کن برگزار شد، حضور پیدا کرد.

"لوئیس همیلتون"(Lewis Hamilton) که پیش از آغاز مسابقه جایزه بزرگ موناکو در استراحت به سر می برد، پنجشنبه شب در مراسمی که با حضور ستاره های سینما برای مقابله با ایدز در کن برگزار شد، حضور پیدا کرد.

لوئیس همیلتون در مراسم خیریه جشنواره کنلوئیس همیلتون در مراسم خیریه جشنواره کن

قهرمان فرمول 1 جهان، که از بستن مجدد قراردادی 100 میلیون پوندی با مرسدس بانشاط به نظر می رسید، در این مراسم در کنار بسیاری از چهره های مشهور و بازیگران به چشم می آمد.

ایرینا شایکایرینا شایک نامزد سابق کریس رونالدو

این برنامه یکی از بخش های مهم فستیوال فیلم کن به شمار می آید و "همیلتون" نیز که تمریناتش را سپری کرده بود، زمانی را به استراحت اختصاص داد و در این مراسم شرکت کرد.

لوئیس همیلتون در مراسم خیریه جشنواره کنلوئیس همیلتون در مراسم خیریه جشنواره کن

لوئیس همیلتون در مراسم خیریه جشنواره کنلوئیس همیلتون در مراسم خیریه جشنواره کن

روز چهارشنبه، همیلتون موفق شد قرارداد ارزشمندی را با مرسدس امضا کند که به موجب آن درآمد سالانه اش به 33 میلیون و 333 هزار و 333 پوند در سال می رسد. قراردادی که پیش از آن گمانه زنی های بسیاری درباره اش وجود داشت.

لوئیس همیلتونلوئیس همیلتون

وی درباره قراردادش گفته است: « من مدتی طولانی با مرسدس کار کردم. آنها بخشی از موفقیت من در رسیدن به فرمول 1 بودند. زمانی که در سال 1997 با مک لارن- مرسدس، قرارداد بستم، آنها در هدایت من به فرمول 1 به شدت تأثیر داشتند. من تا به حال تنها برای مرسدس رانندگی کرده بودم و این بسیار طبیعی بود که بخواهند با من ادامه بدهند یا خیر».

وی ادامه داد: «علاوه بر این، من آشکارا از این تیم لذت می برم و ما در کنار هم موفقیت های چشمگیری داشتیم. من از این ترکیب و گروهی از افراد که با آنها در تیم بوده ام، بسیار شاد هستم».

همیلتون در پایان افزود: «بنابراین، تصمیم گیری برایم بسیار آسان است و خیلی عالی است که تیم می خواهد به همکاری با من ادامه دهد».


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ