جت ویژه تیم ملی زنان انگلیس در جام جهانی کانادا + تصاویر
کمتر از دو هفته دیگر، مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در کانادا آغاز خواهد شد و تیم ملی زنان انگلیس برای حضور در این رقابت ها عازم کانادا شده اند.

"وینگر تونی دوگان"(Winger Toni Duggan) تصویری از خودش و هم تیمی هایش "فران کربی"(Fran Kirby)، "فارا ویلیامز"(Fara Williams)، "آلکس اسکات"(Alex Scott) و "کارلی تلفرد"(Carly Telford) در حالی که در قسمت بیزینس هواپیما نشسته بودند، در اینستاگرام منتشر کرده است.

جت ویژه تیم ملی زنان انگلیسجت ویژه تیم ملی زنان انگلیس

تیم ملی انگلستان روز جمعه دیداری با میزبان مسابقات یعنی کانادا برگزار خواهد کرد، تا برای بازی روز 9 ژوئن در مقابل تیم ملی فرانسه، آمادگی داشته باشد. کمتر از دو سال قبل، تیم ملی انگلستان تنها در یکی از مسابقاتش در مجموع دیدارهای قهرمانی اروپا در سوئد نتوانست به پیروزی برسد.

تیم ملی زنان انگلیستیم ملی زنان انگلیس

مسابقات مقدماتی تیم فوتبال زنان انگلیس برای جام جهانی تقریباً عالی بود. آنها با 10 پیروزی از 10 مسابقه خود در صدر جدول خود قرار گرفتند؛ آنها در این رقابت ها، مسابقات های متعدد 52 گل به تیم هایی نظیر بلاروس، ترکیه، مونته نگرو، اوکراین و ولز به ثمر رساندند. آنها در رقابت ها مقدماتی، تنها یک گل آن هم از تیم ملی اوکراین دریافت کردند.

تیم ملی زنان انگلیستیم ملی زنان انگلیس



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ